Az edukatív alkoholmarketing eszközei, avagy a tudatos alkoholfogyasztás hirdetésének új dimenziói
Elmentve itt :
Szerző: | Kubinyi Dóra |
---|---|
További közreműködők: |
Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Zsuzsa Vargáné Bukucs |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | alkoholmarketing edukatív marketing felelősségteljes alkoholfogyasztás marketingkommunikáció positive drinking |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56082 |
Hasonló tételek
A növekedés lehetséges új dimenziói - avagy a szervezeti konfliktusok kezelése
: Horváth Alexandra Mónika
: Horváth Alexandra Mónika
Az értékteremtés új dimenziói A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. Z generációs marketingstratégiájának hatása és jövőbeli kilátásai
: Janzsó Lili
: Janzsó Lili
A felelős alkoholfogyasztás marketingkommunikációja
: Volter Rita
: Volter Rita
A felelős alkoholfogyasztás marketingje
: Dala Viktória
: Dala Viktória
Alkoholfogyasztás a társasági összejöveteleken
: Bagoly Melinda
: Bagoly Melinda
Alkoholmarketing - Etikai normák, kommunikációs csatornák és trendek az alkoholiparban
: Verebélyi Fruzsina
: Verebélyi Fruzsina
Az elvonulásturizmus fenntarthatósági dimenziói
: Harmati Noémi
: Harmati Noémi
A társadalmi előrehaladás mérésének új dimenziói a gazdasági növekedés tükrében
: Pajkos Bence
: Pajkos Bence
CSR tevékenységek az alkoholiparban, felelősségteljes alkoholfogyasztás népszerűsége
: Szabó Vivien
: Szabó Vivien
A társadalmi felelősségvállalás környezeti dimenziói
: Amrein Tamás
: Amrein Tamás
A felelős alkoholfogyasztás vizsgálata az egyetemi hallgatók körében Magyarországon
: Kiss Viktor Soma
: Kiss Viktor Soma
Interkulturális sajátosságok vizsgálata Hofstede kulturális dimenziói tükrében
: Virág Tamás
: Virág Tamás
Az alkoholfogyasztás alakulása az adómértékek változásainak tükrében Magyarországon az ezredfordulót követően
: Rozmán Gabriella
: Rozmán Gabriella
Fast fashion, avagy a tudatos tudatlan öltözködés
: Balaj Lourdes Maria
: Balaj Lourdes Maria
A versenyképesség dimenziói és fejlesztésének lehetőségei Európai Uniós források segítségével
: Bolla Gergely
: Bolla Gergely
A versenyképesség dimenziói és fejlesztésének lehetőségei Európai Uniós források segítségével
: Bolla Gergely
: Bolla Gergely
Egy interkulturális vállalat szervezeti kultúrájának vizsgálata The Culture Map dimenziói mentén
: Fekete Kira
: Fekete Kira
Az adóelkerülés visszaszorításának egyes hazai dimenziói, különös tekintettel az általános forgalmi adóra
: Bernáth-Kretz Ildikó Nóra
: Bernáth-Kretz Ildikó Nóra
A reklám támadáspontja avagy a tudatos fogyasztóvá válás rögös útja
: Csomor Rita
: Csomor Rita
Édesítőszerek tudatos fogyasztása a vendéglátásban
: Jancsik Dóra Emőke
: Jancsik Dóra Emőke
Az én, mint pénzügyileg tudatos felnőtt? - avagy Fiatal felnőttek pénzügyi kultúrája Magyarországon
: Antal Ferenc
: Antal Ferenc
A tudatos fogyasztás magyarországi népszerűsítése a Tudatos Vásárlók Egyesületének tevékenységén keresztül
: Patkós Zita
: Patkós Zita
A tudatos öngondoskodás fontossága
: Reményi Tímea
: Reményi Tímea
Értékalapú és közösségi bankolás - tudatos pénzügyi szolgáltatók és tudatos banki ügyfelek
: Varga Dominik
: Varga Dominik
Értékalapú és közösségi bankolás - tudatos pénzügyi szolgáltatók és tudatos banki ügyfelek
: Márkus Tamás
: Márkus Tamás
Tudatos pénzügyek, pénzkezelési alkalmazások
: Berkes Bianka
: Berkes Bianka
Tudatos karriertervezés idegen nyelven
: Magyar Gézáné, et al.
Megjelent: (2017)
: Magyar Gézáné, et al.
Megjelent: (2017)
A marketingkommunikáció új eszközei és módszerei a hazai marketinggyakorlatban
: Nyilánszky Hedvig
: Nyilánszky Hedvig
A földgáz világkereskedelmének stratégiai dimenziói, fókuszban a Nabucco és a Déli Áramlat gázvezetékekkel
: Gyócsi Roland
Megjelent: (2014)
: Gyócsi Roland
Megjelent: (2014)
Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei
: Kovács Ágnes
: Kovács Ágnes
Tudatos image építés a szépségiparban
: Gorcsa Carmen
: Gorcsa Carmen
Öngondoskodás, a jövőd tudatos alakítása
: Salamon Bettina
: Salamon Bettina
Etikus kommunikációt a tudatos vásárlóknak!
: Berki Tímea
Megjelent: (2008)
: Berki Tímea
Megjelent: (2008)
Felelősségvállalás társadalmi szemszögből – a tudatos fogyasztó
: Takács Kinga Zsófia
: Takács Kinga Zsófia
Az Exit The Room Kft. marketingkommunikációs eszközei
: Kánya Dóra
: Kánya Dóra
Tudatos karrierút-építés támogatása coaching eszközökkel
: Miterliné Kovács Edit
: Miterliné Kovács Edit
Egy futballklub tudatos és gazdaságos irányítása
: Tóth Levente
: Tóth Levente
Tudatos arcápolási fogyasztói szokások A Keve Cosmetics pozicionálása, márkaismertsége és termékattribútumai
: Nerhof Alida
: Nerhof Alida
Egy kozmetikai márka az etikus, tudatos vásárlás tükrében
: Szántó Katalin
: Szántó Katalin
A szervezetfejlesztés irányai Magyarországon A hazai vállalati környezet kihívásai és az azok megoldását célzó tudatos szervezetfejlesztés eszközei, kiemelve a vezetőfejlesztés szervezeti működésre gyakorolt hatását
: Giczi-Kocsis Noémi
: Giczi-Kocsis Noémi
Hasonló tételek
-
A növekedés lehetséges új dimenziói - avagy a szervezeti konfliktusok kezelése
: Horváth Alexandra Mónika -
Az értékteremtés új dimenziói A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. Z generációs marketingstratégiájának hatása és jövőbeli kilátásai
: Janzsó Lili -
A felelős alkoholfogyasztás marketingkommunikációja
: Volter Rita -
A felelős alkoholfogyasztás marketingje
: Dala Viktória -
Alkoholfogyasztás a társasági összejöveteleken
: Bagoly Melinda