A Soproni Óvatos Duhaj termékcsalád bevezetése és eredményei
Elmentve itt :
Szerző: | Kalmár Adrienn |
---|---|
További közreműködők: |
Horváth Hanna
Totth Dr. Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | innováció marketing sör söripar sörtermelés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56089 |
Hasonló tételek
Rendezvények bevezetése a Soproni borvidékre
: Fényes Klaudia
: Fényes Klaudia
A Neutrogena Bright Boost termékcsalád bevezetése
: Kujbus Fanni
: Kujbus Fanni
A Rexona Maximum Protection termékcsalád bevezetése
: Kirtyán Petra
: Kirtyán Petra
A Schwarzkopf Color Expert termékcsalád bevezetése Magyarországon
: Berger Ildikó Gréta
: Berger Ildikó Gréta
A Soproni borvidék kultúrája és fejlesztése
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
[3D]MENSION termékcsalád bemutatása a kezdetektől
: Szögi Balázs
Megjelent: (2013)
: Szögi Balázs
Megjelent: (2013)
A Theodora Immuno termékcsalád piaci pozíciójának elemzése
: Barota Boglárka
: Barota Boglárka
A nyugati borturizmus fejlődése napjainkban, soproni borutaink
: Bertha Júlia
: Bertha Júlia
Marketingkommunikációs stratégia vizsgálata soproni kisvállalkozások egyik szegmensében
: Bertalan Kristóf
: Bertalan Kristóf
A Soproni borvidék és borainak helyzete és jövője
: Jagosits Alexandra
: Jagosits Alexandra
Termékbevezetés és marketingkommunikáció a Soproni Meggy Ale példáján keresztül
: Fekete Dorina
: Fekete Dorina
Az Ilcsi marketing stratégiájának elemzése egy férfiaknak szóló termékcsalád bevezetéséhez
: Földi Máté
: Földi Máté
A finn oktatási rendszer eredményei
: Tóthné Uzonyi Ottilia
: Tóthné Uzonyi Ottilia
Egy projekt tervezésének és megvalósításának bemutatása, a soproni FIBA rendezvényeken keresztül
: Botka Gerda
: Botka Gerda
A Lions- és Rotary Clubok tevékenységének összehasonlítása a soproni fiókszervezeteinek példáján keresztül
: Holly Dávid
: Holly Dávid
Helyi pénzzel a gazdaság fellendítéséért - Magyarország első közösségi pénze a soproni Kékfrank
: Kissné Simkó Judit
: Kissné Simkó Judit
Magyarország és a Koreai Köztársaság együttműködésének eredményei
: Neszmélyi György Iván
Megjelent: (2014)
: Neszmélyi György Iván
Megjelent: (2014)
GéSz Gaál és Sziklás Kft. által gyártott Flavon termékcsalád áruforgalmának elemző bemutatása
: Veres Mariann
: Veres Mariann
Az egészséges táplálkozás fogyasztói megítélésének vizsgálata a Knorr 100% természetes termékcsalád esetpéldáján keresztül
: Landfrasz Ádám István
: Landfrasz Ádám István
Energiaracionalizáló épületgépészeti beruházás komplex elemzése a TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt. soproni hipermarketén keresztül
: Kerekes Zsolt
: Kerekes Zsolt
Sopron, mint klimatikus gyógyhely helyzete és fejlesztési lehetőségei a Soproni Hegység Natúrpark koncepció alapján
: Sebestyén István Mátyás
: Sebestyén István Mátyás
Gyeplabda világversenyek rendezésének feltételei, és várható eredményei Magyarországon
: Bálint Andrea Zita
: Bálint Andrea Zita
Fogyasztásvezérlés kialakítása a Scania G5 termékcsalád esetén a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél
: Mucz Anita
: Mucz Anita
A beszerzés szervezete és a Green termékcsalád műanyag alapanyagának beszerzése az Electrolux Lehel Kft. porszívógyárában
: Csordás Nikoletta
Megjelent: (2013)
: Csordás Nikoletta
Megjelent: (2013)
A digitális tábla projekt fontosabb jellemzői, tapasztalatai, eredményei
: Szakál Szabina
: Szakál Szabina
A Növekedési Hitelprogram eredményei és a kivezetéséhez vezető út
: Tasnádi Nóra
: Tasnádi Nóra
Egészségtudatosság az élelmiszerfogyasztásban egy primer kutatás eredményei alapján
: Siklódy Zsófia
: Siklódy Zsófia
A Magyar Telekom Nyrt. brand menedzsmentje, céljai és eredményei
: Kővári Botond
: Kővári Botond
A WHC Személyzeti Szolgáltató Kft. humán üzletágának statisztikai eredményei
: Kijátz Evelin
: Kijátz Evelin
Tudás vagy diploma? Egy felmérés eredményei a hallgatói elvárásokról
: Ilyésné Molnár Emese
Megjelent: (2008)
: Ilyésné Molnár Emese
Megjelent: (2008)
A turizmus fejlődésének eredményei és lehetőségei Tolna megye kisvárosában, Tamásiban
: Sárközi Viktória
: Sárközi Viktória
A felszolgálási díj- és az ügyfél-, kérelmező-kutatás legújabb eredményei
: Hámori Antal
Megjelent: (2023)
: Hámori Antal
Megjelent: (2023)
A "zöld" marketing és a környezetbarát fogyasztói igények találkozása az Electrolux Green(R) porszívó termékcsalád példája alapján
: Tóth Szilvia
Megjelent: (2013)
: Tóth Szilvia
Megjelent: (2013)
Fogyasztói magatartás a magyar melegkonyhás vendéglátóhelyeken - egy kérdőíves felmérés eredményei
: Rudolfné Katona Mária
Megjelent: (2011)
: Rudolfné Katona Mária
Megjelent: (2011)
A magyar-horvát határmenti együttműködés fejlődése és eredményei, a programirányítás nézőpontjából
: Rózsa Diána
: Rózsa Diána
A growth hacking megoldások eredményei és gyakorlati alkalmazásuk a KKV szektorban
: Dávid Bianka
: Dávid Bianka
Foglalkoztatással és borravalóval kapcsolatos vizsgálatok a vendéglátóiparban – egy fókuszcsoportos felmérés eredményei
: Fenyvesi Éva
Megjelent: (2022)
: Fenyvesi Éva
Megjelent: (2022)
eTwinning fejlesztési projekt alkalmazási köre, fontosabb jellemzői, tapasztalatai, eredményei
: Radics Ákos Attila
: Radics Ákos Attila
Válságkezelési stratégia megvalósítási módszerei, folyamata lépései és eredményei vállalati keretek között
: Németh Dorina
: Németh Dorina
Az Európai Unió adóharmonizációs folyamatának legfontosabb eredményei és néhány aktuális fejleménye
: Czakó Dezső
Megjelent: (2012)
: Czakó Dezső
Megjelent: (2012)
Hasonló tételek
-
Rendezvények bevezetése a Soproni borvidékre
: Fényes Klaudia -
A Neutrogena Bright Boost termékcsalád bevezetése
: Kujbus Fanni -
A Rexona Maximum Protection termékcsalád bevezetése
: Kirtyán Petra -
A Schwarzkopf Color Expert termékcsalád bevezetése Magyarországon
: Berger Ildikó Gréta -
A Soproni borvidék kultúrája és fejlesztése
: Tóth Nóra