Digitalizáció a rendelésfeldolgozásban a Rossmann Magyarország Kft-nél
Saved in:
Main Author: | Szebeni Brigitta |
---|---|
Other Authors: |
Horváth Dr. Annamária
Pártos Bálint István |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | digitalizáció e-kereskedelem rendelésfeldolgozás ROSSMANN Magyarország Kft. webáruház |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56094 |
Similar Items
Rossmann Magyarország marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Osváth Eszter
: Osváth Eszter
A ROSSMANN MAGYARORSZÁG KFT. MARKETINGSTRATÉGIÁJA KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A LOJALITÁS PROGRAMOKRA
: Legény Evelin
: Legény Evelin
A Rossmann Magyarország ügyfélkapcsolati menedzsmentje az online értékesítés terén
: Tancsik Dóra
: Tancsik Dóra
Rossmann Magyarország online marketing tevékenysége és a Rossmanó babaprogram bemutatása
: Bálint Enikő Anna
: Bálint Enikő Anna
ROSSMANN MAGYARORSZÁG KERESKEDELMI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA - ONLINE MARKETING
: Kottner Károly
: Kottner Károly
A dm és Rossmann kereskedelmi tevékenységének összehasonlítása
: Palásthy Réka
: Palásthy Réka
A Rossmann Fresh & Crazy kampány hatékonyságának elemzése
: Tomor Dániel
: Tomor Dániel
Dübörgés hazánkban a drogéria szektor élén. – Hogyan, miért és kinek? A Rossmann Magyarország dinamikus marketingstratégiájának elemzése
: Onhausz Nikolett
: Onhausz Nikolett
Az ügyfélmegtartás és a törzsvásárlói rendszerek kapcsolata a drogerie markt és a Rossmann Drogéria példáján keresztül
: Szilágyi Zsófia
: Szilágyi Zsófia
Digitalizáció és automatizáció hatása a Xerox Magyarország Kft. üzleti szolgáltatásaiban
: Búz Beatrix
: Búz Beatrix
Digitalizációs kutatás a Siemens Zrt.-nél
: Barna Bence
: Barna Bence
A biztosítási költségek elszámolásának módjai és lehetőségei az Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Szarvas Brigitta
: Szarvas Brigitta
Rendelésteljesítés a Woco Ipartechnika Magyarország Kft-nél
: Mészáros Alexandra
: Mészáros Alexandra
Folyamatfejlesztés a Coca Cola Magyarország Kft-nél
: Budai Sándor
: Budai Sándor
A koronavírus hatása Magyarország turizmusára és annak digitalizációs fejlődésére
: Török Adrienn Lora
: Török Adrienn Lora
Folyamatfejlesztés az Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Ladányi Szabolcs Sándor
: Ladányi Szabolcs Sándor
Ellátási lánc az Unilever Magyarország Kft.-nél
: Paszicsnyuk Péter
: Paszicsnyuk Péter
Változások menedzselése az Intersnack Magyarország Kft-nél
: Terbe Zsófia Anna
: Terbe Zsófia Anna
A controlling értelmezése a Tízpróba Magyarország Kft.-nél
: Lipták András
: Lipták András
Társadalmi felelősségvállalás a DHL Express Magyarország Kft-nél
: Rudolf Judit
: Rudolf Judit
Szakmai gyakorlat a DHL Freight Magyarország Kft.-nél
: Pacsmag Krisztina
: Pacsmag Krisztina
Toborzás, kiválasztás a L'Oréal Magyarország Kft.-nél
: Jónás Dóra
Published: (2007)
: Jónás Dóra
Published: (2007)
Adózás és digitalizáció kapcsolatának bemutatása a KITE Zrt.-nél
: Szilágyi Tamara Katalin
: Szilágyi Tamara Katalin
A digitalizáció szerepe a CIB Bank működésében
: Nádor Brigitta
: Nádor Brigitta
Kereskedelmi márkás termékbevezetés az Auchan Magyarország Kft-nél
: Váradi Renáta
: Váradi Renáta
Online élelmiszer-kereskedelem az Auchan Magyarország Kft.-nél
: Lipták Márton
: Lipták Márton
A controlling rendszer kialakítása a Sedecal Magyarország Kft.-nél
: Jablonkai Gabriella
: Jablonkai Gabriella
Feladataim a légi osztályon a Panalpina Magyarország Kft.-nél
: Patai Nikolett Beatrix
: Patai Nikolett Beatrix
Pénzügyi tervezés és elemzés a CRH Magyarország Kft-nél
: Augusztinyi Dávid
: Augusztinyi Dávid
Közúti szállítmányozás bemutatása a DHL Freight Magyarország Kft-nél
: Tőzsér Dóra
: Tőzsér Dóra
Késések és sérülések vizsgálata a Panalpina Magyarország Kft-nél
: Kun Norma
: Kun Norma
Belföldi szállítmányozás vizsgálata a Kühne + Nagel Magyarország Kft.-nél
: Bogyó Fanni
: Bogyó Fanni
Az Egészség Univerzum kialakítása az Auchan Magyarország Kft-nél
: Takács Dániel
: Takács Dániel
A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Lévai Dorina
: Lévai Dorina
Korszerű ellátási elosztási rendszerek alkalmazása a Bosch Magyarország Kft-nél
: Fodor Nikolett
: Fodor Nikolett
A Coca – Cola HBC Magyarország Kft-nél töltött gyakorlatom ismertetése
: Németh Zsófia
: Németh Zsófia
A beszerzés és folyamatainak vizsgálata az NTT Magyarország Kft.-nél
: Pincési Laura
: Pincési Laura
Az ostorcsapás effektus vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Hajdu Roland
: Hajdu Roland
Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése a Konica Minolta Magyarország Kft-nél
: Horváth Gábor
: Horváth Gábor
Termékbevezetési és beszerzési folyamatok menedzsmentje a Hauser Magyarország Kft.-nél
: Kulcsár Dorottya Csilla
: Kulcsár Dorottya Csilla
Similar Items
-
Rossmann Magyarország marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Osváth Eszter -
A ROSSMANN MAGYARORSZÁG KFT. MARKETINGSTRATÉGIÁJA KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A LOJALITÁS PROGRAMOKRA
: Legény Evelin -
A Rossmann Magyarország ügyfélkapcsolati menedzsmentje az online értékesítés terén
: Tancsik Dóra -
Rossmann Magyarország online marketing tevékenysége és a Rossmanó babaprogram bemutatása
: Bálint Enikő Anna -
ROSSMANN MAGYARORSZÁG KERESKEDELMI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA - ONLINE MARKETING
: Kottner Károly