Az online tartalomgyártás Mi motiválja a tartalomkészítőket, és miért követik őket a nézők.
Saved in:
Main Author: | Szilágyi Bíbor Enéh |
---|---|
Other Authors: |
Heitlerné Lehoczky Mária
Marosán Bence Péter |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | interjú kérdőív közösségi média marketing szponzorálás tartalomgyártás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56111 |
Similar Items
A tartalomgyártás pszichológiája
: Feró Anna
: Feró Anna
Tartalomgyártás a YouTube-on
: Panka Zsombor
: Panka Zsombor
A YouTube tartalomgyártás szerepe az online marketingben
: Viszkok Fruzsina
: Viszkok Fruzsina
Mi motiválja a gyerekeket a tanulásban? Milyen szerep jut a külső és belső indítékoknak?
: Galambos Orsolya
: Galambos Orsolya
Motiváció és ösztönzés. Milyen eszközökkel motiválja munkatársait az OVB?
: Gál Judit Erzsébet
: Gál Judit Erzsébet
Befektetési tanácsadás a MiFID II tükrében
: Szilágyi Zsolt
: Szilágyi Zsolt
Az MI influenszerek online fogyasztói megítélésének, és tartalomgyártókra jelentett fenyegetettségének kutatása
: Faludi Nikolasz Zsolt
: Faludi Nikolasz Zsolt
Az üzleti intelligencia használata a controllingban
: Sziráki Bíbor Virág
: Sziráki Bíbor Virág
Újságírói tapasztalatok egy online női magazinnál
: Szilágyi Virág
: Szilágyi Virág
Közszolgálati és kereskedelmi televíziózás Magyarországon, a TV2 és az RTL Klub harca a nézők megszerzéséért
: Kiss Gábor
: Kiss Gábor
Foglalási rendszerek a szállodaiparban Működés és problémák
: Boda Bíbor Fanni
: Boda Bíbor Fanni
A fogyatékossággal élők közösségének életkörülményei, és az őket érintő társadalmi megkülönböztetések, valamint az előítéletek okai
: Sárady Rebeka Eszter
: Sárady Rebeka Eszter
Mi alapján választanak az emberek maguknak telekommunikációs szolgáltatót, avagy miért ekkora Magyar Telekom előnye a telekommunikációs piacon
: Katona Patrik
: Katona Patrik
Mit kell tudni a Z generációról és milyen marketing eszközökkel lehet őket elérni?
: Tősér Fanni
: Tősér Fanni
Hogyan tud egy szálloda zöld szállodává válni, és ez mennyire motiválja a jövendőbeli vendégeket
: Vasvári Judit
: Vasvári Judit
Miért dolgozunk?
: Balogh Bettina
: Balogh Bettina
Az online marketing alapjai és az online kampánymenedzsment
: Jakab Szilárd
: Jakab Szilárd
Mi a jövő zenéje? Rúzsa Magdi online karrierépítése
: Perger Péter György
Published: (2013)
: Perger Péter György
Published: (2013)
Az online élménymarketing hatása az online fogyasztói magatartásra
: Szabó Rita
: Szabó Rita
Online márkaépítés az online könyves közösségek tükrében
: Zádori Viktória
Published: (2013)
: Zádori Viktória
Published: (2013)
Az online hirdetések fontossága, kiemelten az online videós hirdetésekre
: Pencz Dóra
: Pencz Dóra
Az online médiatervezés
: Kárpáti Anita
: Kárpáti Anita
Online marketingkommunikáció és az online világ hatása az emberi erőforrásra
: Porvay Bálint
: Porvay Bálint
Online marketing, az influenszerek jelenléte és hatása az online médiában
: Várbiró Vilma
: Várbiró Vilma
„Így vásárolunk mi" A magyar online kiskereskedelem fogyasztói szemmel
: Derényi Zsófia
Published: (2014)
: Derényi Zsófia
Published: (2014)
Melyek azok a felületek, amelyeken leginkább megszólíthatók a Z generáció tagjai, és hogyan lehet őket bevonzani a szakképzésbe?
: Ligetfalvi Gerda
: Ligetfalvi Gerda
MiFID alapjai
: Tujner Zoltán
: Tujner Zoltán
Miért nem értjük egymást?
: Fedor Mariann
: Fedor Mariann
Az online rendelések mögötti logisztika és a fogyasztói magatartás az online térben
: Peiker Márk
: Peiker Márk
Miért nem tagja Törökország az EU-nak?
: Hock Vilmos
: Hock Vilmos
Miért nem lép be Norvégia az Európai Unióba?
: Balogh Judit
Published: (2008)
: Balogh Judit
Published: (2008)
Online piacterek Magyarországon és külföldön, különös tekintettel az online aukciós oldalakra = Online marketplaces in Hungary and abroad with special respect to online auction sites
: Scheidl Gergely
: Scheidl Gergely
Az online marketing szerepe a turisztikai vállalkozásoknál (online offline vállalkozásoknál)
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
Túl az online marketing eszközökön – Magyar felhasználók részvétele az online reklámozásban
: Szőke Eleonóra
: Szőke Eleonóra
Az online társkeresők, mint médiumok kommunikációjának vizsgálata - Az online identitás torzítása
: Szeleczki Borbála
: Szeleczki Borbála
Marketing fejlődése az online térben, azon belül az online magazinok fejlődése
: Farkas Réka
: Farkas Réka
Similar Items
-
A tartalomgyártás pszichológiája
: Feró Anna -
Tartalomgyártás a YouTube-on
: Panka Zsombor -
A YouTube tartalomgyártás szerepe az online marketingben
: Viszkok Fruzsina -
Mi motiválja a gyerekeket a tanulásban? Milyen szerep jut a külső és belső indítékoknak?
: Galambos Orsolya -
Motiváció és ösztönzés. Milyen eszközökkel motiválja munkatársait az OVB?
: Gál Judit Erzsébet