Self marketing és elevator pitch - rövid, de hatékony kommunikáció

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nagy György László
Other Authors: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Németh Regina
Format: Thesis
Kulcsszavak:elevator pitch
énmárka
kapcsolatépítés
motiváció
percepció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56116
Description
Abstract:Kedves Olvasó!Dolgozatomban az énmárka és az elevator pitch kapcsolatát mutattam be, amit kvantitatív kérdőív segítségével dolgoztam fel és vontam le következtetéseket. Dolgozatomban az énmárkaépítést a percepció, a motiváció, a külső kinézet és belső értékek mentén mutattam be. Dolgozatomban a személy- és termékmárkákat összehasonlítottam az énmárkával, majd a non-verbális kommunikáció fontosságán és sajátosságán át egészen néhány kommunikációs modell ismertetésén keresztül vezettem az olvasót. A kérdőívem feldolgozása során 4 hipotézisre kerestem a választ, ezeket kereszttáblákkal, Khi-négyzet próbákkal, Phi és Cramer együtthatókkal elemeztem.