Self marketing és elevator pitch - rövid, de hatékony kommunikáció

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy György László
További közreműködők: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Németh Regina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elevator pitch
énmárka
kapcsolatépítés
motiváció
percepció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56116
Leíró adatok
Kivonat:Kedves Olvasó!Dolgozatomban az énmárka és az elevator pitch kapcsolatát mutattam be, amit kvantitatív kérdőív segítségével dolgoztam fel és vontam le következtetéseket. Dolgozatomban az énmárkaépítést a percepció, a motiváció, a külső kinézet és belső értékek mentén mutattam be. Dolgozatomban a személy- és termékmárkákat összehasonlítottam az énmárkával, majd a non-verbális kommunikáció fontosságán és sajátosságán át egészen néhány kommunikációs modell ismertetésén keresztül vezettem az olvasót. A kérdőívem feldolgozása során 4 hipotézisre kerestem a választ, ezeket kereszttáblákkal, Khi-négyzet próbákkal, Phi és Cramer együtthatókkal elemeztem.