Self marketing és elevator pitch - rövid, de hatékony kommunikáció

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy György László
További közreműködők: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Németh Regina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elevator pitch
énmárka
kapcsolatépítés
motiváció
percepció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56116

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56116
005 20240920083652.0
008 240920suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy György László 
245 1 0 |a Self marketing és elevator pitch - rövid, de hatékony kommunikáció  |c Nagy György László  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Kedves Olvasó!Dolgozatomban az énmárka és az elevator pitch kapcsolatát mutattam be, amit kvantitatív kérdőív segítségével dolgoztam fel és vontam le következtetéseket. Dolgozatomban az énmárkaépítést a percepció, a motiváció, a külső kinézet és belső értékek mentén mutattam be. Dolgozatomban a személy- és termékmárkákat összehasonlítottam az énmárkával, majd a non-verbális kommunikáció fontosságán és sajátosságán át egészen néhány kommunikációs modell ismertetésén keresztül vezettem az olvasót. A kérdőívem feldolgozása során 4 hipotézisre kerestem a választ, ezeket kereszttáblákkal, Khi-négyzet próbákkal, Phi és Cramer együtthatókkal elemeztem. 
695 |a elevator pitch 
695 |a énmárka 
695 |a kapcsolatépítés 
695 |a motiváció 
695 |a percepció 
700 1 |a Dr. Rimóczi Dr. Csilla  |e ths 
700 1 |a Németh Regina  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56116/1/zb66br_diplomadolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56116/2/Nagy%20Gy%C3%B6rgy.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56116/3/Nagy%20Gyorgy%20biralat%20-%20kulso.pdf  |z Dokumentum-elérés