A szolgáltatásmarketing hatása a fesztiválok sikerére

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szunyogh Bianka
Other Authors: Oravecz Titanilla Éva
Kulcsszavak:ember
fesztivál
hirdetések
marketing
szolgáltatásmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56122
Description
Abstract:Amikor elkezdtem írni a dolgozatom, akkor a fő célom az volt, hogy olyan témát válasszak, amely szakmai gyakorlatom alatt szerzett ismereteimet és a személyesen szerzett tapasztalataimat ötvözi. Így választásom a fesztivál szolgáltatásmarketingre esett, mivel ez a téma állt hozzám legközelebb, és számos lehetőséget biztosított számomra, hogy a saját tapasztalataim alapján is tudjam értékelni és elemezni a különböző fesztiválok marketingstratégiáit.A szakdolgozat megírása ideje alatt nem csak elméleti tapasztalatokat tudtam szerezni a fesztiválmarketingről, hanem gyakorlati munkám során részben, a saját bőrömön is megtapasztalhattam a témával kapcsolatos dolgokat, amelyeket meg is említem a dolgozatom során, illetve a tapasztalataimból kiindulva javaslatokat is adtam. Így az elméleti tapasztalatok mellett, amit a saját kutatásaimmal egészítettem ki, még gyakorlati betekintést is tudtam szerezni a témába. Összeségében így azt gondolom, hogy a dolgozatom mindamellett, hogy egy elméleti összefoglaló, egy a valóságban is hasznosítható munka lett.