Közösségi média hirdetések és influencer együttműködések a szállodaiparban Az Accent Hotels bemutatásán keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tilesch Zsófia
További közreműködők: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Galambos Gergely
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:hirdetések
influencer
közösségi média
online marketing
szállodaipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56134
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatom során a közösségi média hirdetéseket és az influencer marketinget vizsgáltam a turizmusban. A közösségi médiát a mindennapokon is rendszeresen használom magán célokra, illetve a munkás során is, ennek hatására, úgy érzetem, hogy ez a téma több szemszögből is közel áll hozzám, így ebben a témában szerettem volna elmélyülni. Kutatásomat először szekunder vizsgálattal kezdtem, ahol különböző folyócikket és könyveket olvastam a témában. A két fő témaköröm a közösségi média hirdetések, azon belül is a Facebook és Instagram felületeken való reklámozás és az influencer marketing. A primer kutatáson belül kvalitatív és kvantitatív módszer segítségével is vizsgáltam a kérdéskört. Első lépésként interjúkat készítettem, olyan szakemberekkel, akik vagy a turizmusban vagy a hirdetésekben vagy esetleg mindkettőben nagy tapasztalattal rendelkeznek. Az ő segítségükkel beszéltük át a célközönség fontosságát, a kreatívok készítését, a méréséket és a hatékony együttműködés módját az influencerekkel. Ezekután a főbb témákat érintve készítettem egy kérdőívet, ahol a fogyasztók véleményét és felhasználási szokásait vizsgáltam.