Közösségi média hirdetések és influencer együttműködések a szállodaiparban Az Accent Hotels bemutatásán keresztül
Elmentve itt :
| Szerző: | Tilesch Zsófia |
|---|---|
| További közreműködők: |
Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Galambos Gergely |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | hirdetések influencer közösségi média online marketing szállodaipar |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56134 |
Hasonló tételek
Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
Influencer együttműködések a reklámpiacon
: Véber Cintia
: Véber Cintia
Az Accent Hotels marketing tevékenysége a közösségi médiában
: Tilesch Zsófia
: Tilesch Zsófia
A közösségi média használata másképp, avagy A fizetett hirdetések
: Kishonti Rebeka Anna
: Kishonti Rebeka Anna
Influencer Marketing a Szállodaiparban
: Véber Bianka
: Véber Bianka
Influencer marketing a szállodaiparban
: Véber Bianka
: Véber Bianka
Online hirdetések eredményessége
: Pátkai Hanna
: Pátkai Hanna
Influencer marketing a közösségi média erejével
: Kis Mónika Viktória
: Kis Mónika Viktória
A közösségi média felületein jelenlévő hirdetések hatása a vásárlási döntésekre az Y és a Z generációban
: Lohonya Luca Veronika
: Lohonya Luca Veronika
Marketing együttműködések az élelmiszergazdaságban.
: Totth Gedeon
Megjelent: (2006)
: Totth Gedeon
Megjelent: (2006)
Influenszer együttműködések a reklámpiacon
: Véber Cintia
: Véber Cintia
A közösségi média marketing lehetőségei - influencer marketing
: Fejes Fanni
: Fejes Fanni
A Közösségi Média és az Influencer Marketing kapcsolata
: Deák Anni
: Deák Anni
Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái
: Gál Renáta
: Gál Renáta
Visegrádi Négyek konfliktusok és együttműködések?
: Oláh Fruzsina
: Oláh Fruzsina
A közösségi média és az influencer marketing befolyásoló hatása
: Lovácsi Fanni
: Lovácsi Fanni
Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül
: Lőrincz Erika
: Lőrincz Erika
Képes hirdetések vizuális és pszichológiai eszközei
: Fór Petra
: Fór Petra
A PPC hirdetések hatékonysága különböző iparágakban
: Dóra Boglárka Ocskó
: Dóra Boglárka Ocskó
A közösségi média influencer marketing napjainkban különös tekintettel az autentikus influencer-termék kapcsolatra
: Putz Olivér
: Putz Olivér
Regionális együttműködések bemutatása, elemzése CEFTA, Visegrádi 4 (V4)
: Rózsa Márton Gergely
: Rózsa Márton Gergely
Influencer marketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra
: Vincze Dóra
: Vincze Dóra
A közösségi média jelene és az influencer-marketing szerepe Magyarországon
: Oláh Dorothea
: Oláh Dorothea
Ipari szimbiózis jellegű együttműködések tervezése, kialakítása
: Balogh Péter
: Balogh Péter
Határon átnyúló együttműködések nemzetközi geoparkok példáján
: Jeney Gabriella
: Jeney Gabriella
Automatizált, viselkedésalapú célzott hirdetések az online kommunikációban
: Csingár Zoltán
: Csingár Zoltán
Nemzetközi együttműködések és jó gyakorlatok a vidékturizmusban
: Prelogh Bianka
: Prelogh Bianka
Interregionális ifjúsági együttműködések bemutatása a Trivium programon keresztül
: Cserey Dóra
: Cserey Dóra
Az online hirdetések vizsgálata és hatásai az internetezőkre
: Szőcs Laura Anna
: Szőcs Laura Anna
Az influencer marketing jelenléte és annak hatása a közösségi média felületeken
: Árvai Ádám
: Árvai Ádám
Közösségi média szerepe az értékesítésben - Mobilredfox Kft. és az influencer marketing
: Orbán Dorottya
: Orbán Dorottya
Gyógyszeripari együttműködések - a Pfizer-BioNTech kollaboráció
: Dukai Rebeka
: Dukai Rebeka
A közösségi médiafelületek használata a szállodaiparban
: Kiss Barbara
: Kiss Barbara
Big Data és a személyre szabott hirdetések kapcsolata
: Mateut Rebeka
: Mateut Rebeka
A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben
: Kozma Zoltán
: Kozma Zoltán
Hirdetések és kampányok az ALD Automotive Magyarország Kft. által
: Pap Tünde
: Pap Tünde
A szubregionális együttműködések jelene és jövője az EU-ban
: Deák Gergő
: Deák Gergő
A szervezői, szolgáltatói és megrendelői együttműködések az esküvők során
: Adorján László
: Adorján László
A digitális kommunikációs piac és a programmatic hirdetések bemutatása
: Varga Zsombor
: Varga Zsombor
Közösségi média és influencer marketing alkalmazása vállalati és értékesítési célok elérése érdekében
: Erdész Szabina Krisztina
: Erdész Szabina Krisztina
Hasonló tételek
-
Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül
: Greksa Dorina -
Influencer együttműködések a reklámpiacon
: Véber Cintia -
Az Accent Hotels marketing tevékenysége a közösségi médiában
: Tilesch Zsófia -
A közösségi média használata másképp, avagy A fizetett hirdetések
: Kishonti Rebeka Anna -
Influencer Marketing a Szállodaiparban
: Véber Bianka