A termékélmény örök emlék - Maximális ügyfélelégedettség a fotószolgáltatásban
Saved in:
Main Author: | Vanderlik Csenge Anna |
---|---|
Other Authors: | Jäckel Dr. Katalin |
Kulcsszavak: | belső környezet elemzése képek termék(ek) termékkommunikáció ügyfél |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56135 |
Similar Items
Termékélmény A lovassport élménye
: Győri Mária
Published: (2013)
: Győri Mária
Published: (2013)
Az Örök női kérdés család vagy karrier esetleg mindkettő?
: Erdélyi Ágnes
: Erdélyi Ágnes
Az örök női kérdés megvalósítható-e a munka és család közötti egyensúly?
: Tanyik Gabriella Edina
: Tanyik Gabriella Edina
Az Európai Unió (t)örök dilemmája Törökország és az EU kapcsolatrendszere
: Kőszeghy Anett
: Kőszeghy Anett
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Fióktelepen keresztül
: Bognár Boglárka
: Bognár Boglárka
Pénzügyi szolgáltatások a portfolióban. Maximális ügyfélélmény és hűség elérése az e-kereskedelemben.
: Ritecz Kristóf Gábor
: Ritecz Kristóf Gábor
A termékélmény hatása a mobileszköz vásárlási- és felhasználói preferenciákra A márkák jelenléte a mobileszközökön
: Tóth Ilona
: Tóth Ilona
Elektronikus könyv olvasási preferenciák, a termékélmény a hagyományos és az elektronikus könyv tükrében
: Horváth Rebeka
: Horváth Rebeka
Controlling lehetőségei a logisztikában - Logisztikai tender elemzése és pályázat készítése a maximális jövedelmezőség elérése érdekében
: Jantos Anita
: Jantos Anita
Az ügyfélérték fogalma, ügyfélelégedettség az UniCredit Bankban
: Szabó Dávid
: Szabó Dávid
A mesterséges intelligencia használata a banki ügyfélelégedettség növelése érdekében
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
Ügyfélelégedettség bemutatása a Citroën M5 Center példáján keresztül
: Cseh-Németh Zita
: Cseh-Németh Zita
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában
: Lukács Martina
: Lukács Martina
Termékélmény vizsgálata a kozmetikai termékek piacán és az erre épülő marketingstratégiák ismertetése a Thalgo márka esetében
: Arany Nóra
: Arany Nóra
Ügyfélelégedettség mérése a gépjárműértékesítésben a Duna Autó Zrt Peugeot példáján keresztül
: Kóczián Katalin
: Kóczián Katalin
Ügyfélkapcsolat-menedzsment és ügyfélelégedettség szerepe a Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Vass Rita
: Vass Rita
A KKV-k hitelezési folyamata, és a folyamat eredményességének visszamérése, ügyfélelégedettség kutatással
: Erdei Zsófia
: Erdei Zsófia
Az ügyfélelégedettség-mérés kihívásai és konklúziói a SAP Hungary Kft. Product Support részlegén
: Palatics Andrea
: Palatics Andrea
A Packeta értékesítési folyamatainak bemutatása az évek során érkező trendek és változások hatására, a tökéletes ügyfélelégedettség érdekében
: Kónya Dániel
: Kónya Dániel
Lehet másképp is! Ügyfélélmény a Telekom világában Ügyfélelégedettség mérése és azok következményei
: Kovács Petra
: Kovács Petra
Pandémia hatása a légi közlekedésre, valamint a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre
: Szabadkai Anna Csenge
: Szabadkai Anna Csenge
Comparative Analysis of Hotel Performance in Budapest and its Competitive Set in Central European Market
: Molnár Csenge Anna
: Molnár Csenge Anna
Comparative Analysis of Hotel Performance in Budapest and its Competitors in the Central European Market
: Molnár Csenge Anna
: Molnár Csenge Anna
A nők helyzete a vendéglátásban, különös tekintettel a bejelentés nehézségeiről
: Kis Csenge
: Kis Csenge
Erőszak a reklámban, erőszak a képernyőn
: Juhász Csenge
: Juhász Csenge
A magyar népmesék szerepe a művelődésben
: Keller Csenge
: Keller Csenge
A közösségi média hatása a vállalati kríziskommunikációra
: Hirt Csenge
: Hirt Csenge
Agilitás a szoftverfejlesztésben és a távoli munkavégzés
: Horváth Csenge
: Horváth Csenge
A Zalai borvidék helyzete a hazai turisztikai piacon.
: Tarsoly Csenge
: Tarsoly Csenge
A CIB Bank projektmenedzsmentje a DigicalABC tekintetében
: Kőszegi Csenge
: Kőszegi Csenge
A vállalati versenyképesség vizsgálata, a Robert Bosch Kft. tükrében
: Héder Csenge
: Héder Csenge
A Robert Bosch marketingtevékenysége a munkaerőtoborzás és motiválás tekintetében
: Tóth Csenge
: Tóth Csenge
A public relations helye, szerepe és feladata a magyar egészségügyben
: Harangozó Csenge
: Harangozó Csenge
Marketingkommunikációs tapasztalatok a Praktikernél
: Falat Csenge
: Falat Csenge
Nők helyzete a vendéglátásban
: Kis Csenge
: Kis Csenge
A borfogyasztók attitűdjeinek vizsgálata
: Magyar Csenge
: Magyar Csenge
A valóság illúziója - az illúzió valósága A valóságészlelés variációi, és átalakulása a XXI. században
: Gorda Csenge
: Gorda Csenge
A nemzetközi sportrendezvények és a budapesi olimpia turisztikai vonzereje és gazdasági hatásai
: Kövér Csenge
: Kövér Csenge
A pénzügyi tudatosság mérése, az infláció hatása a magyar háztartások pénzügyi döntéseire
: Boros Csenge
: Boros Csenge
A housekeeping szervezeti felépítésének és tevékenységének bemutatása a Novotel Centrum Budapest szállodán keresztül
: Szlezák Csenge
: Szlezák Csenge
Similar Items
-
Termékélmény A lovassport élménye
: Győri Mária
Published: (2013) -
Az Örök női kérdés család vagy karrier esetleg mindkettő?
: Erdélyi Ágnes -
Az örök női kérdés megvalósítható-e a munka és család közötti egyensúly?
: Tanyik Gabriella Edina -
Az Európai Unió (t)örök dilemmája Törökország és az EU kapcsolatrendszere
: Kőszeghy Anett -
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Fióktelepen keresztül
: Bognár Boglárka