A fenntartható divat marketinges szemmel A marketingkommunikáció szerepe a fenntartható divatban, fenntartható-e a H&M?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pesztránszki Laura
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Kulcsszavak:divat
fenntartható divat
fenntarthatóság
H&M
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56138
Leíró adatok
Kivonat:A fenntartható divat egyre nagyobb hangot kap napjainkban. Leginkább aktualitása miatt választottam ezt a témát, valamint azért hogy egy átfogóbb képet kaphassak ennek a témának a jelentőségéről. Kutatásom során először szakirodalmi szempontból vizsgáltam magát a fenntarthatóságot és a fenntartható divatot. Ezen felül vállalati szempontból kitértem a H&M-re, mint fast fashion üzlet. A kiskereskedő helyzetét mértem fel, valamint a fenntarthatósághoz kapcsolódó intézkedéseiket és ezeknek marketingkommunikációs vonatkozásait. A marketing fontos elem lehet alapvetően egy vállalat életében, kutatásom során pedig arra is fény derült, hogy a fenntartható divathoz is szervesen kapcsolódnak a marketingkommunikációs tevékenységek.