Az Ivanics Csoport online marketingtevékenységei

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Laura Petra
További közreműködők: Szabó Edit
Kulcsszavak:autókereskedelem
családi vállalkozás
hazai nagyvállalatok
közösségi média
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56142
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatom témájának az Ivanics Csoport online marketingtevékenységeinek elemzését választottam, ahol szakmai gyakorlatomat töltöm. Dolgozatom szekunder kutatásában részletesen bemutattam az online marketing jelentését, hol helyezkedik el a 4P-ben, illetve milyen fajtái, területei vannak. Emellett bemutattam az Ivanics Csoport történetét, online marketingtevékenységeit, illetve gazdasági mutatóit, számadatait. Primer kutatásomat kvantitatív kutatási módszerrel végeztem el, kérdőíves megkérdezés segítségével elemeztem azt, hogy a mintavételnek milyen autóvásárlási szokásai vannak Magyarországon. A mintavétel válaszai alapján elmondható, hogy nagyon elterjedt az online információkeresés egyes járművekről, mielőtt megvásárolják őket. Egyaránt kedveltek az autós weboldalak, illetve a közösségi média információszerzés céljából. Kutatásom eredményének elmondható, hogy az informatika fejlődésének köszönhetően az autóértékesítés online marketingje egyre nagyobb teret ölt mindennapjainkban, további módszerek terjednek el ezen a területen, amely a kereskedelmi eredményességet növeli. Különböző platformokon keresztül, akár minden korosztályhoz eljut a nekik közvetített információ, amellyel vásárlásra tudjuk őket ösztönözni.