Újszerű marketingkommunikációs megoldások - Az UGC és az influenszer marketing szerepe napjainkban

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Simán Roxána
Other Authors: Tanai Levente
Format: Thesis
Kulcsszavak:direkt marketing
influenszer
marketingeszközök
marketingkommunikáció
UGC
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56150
Description
Abstract:A dolgozatom célja az, hogy bemutassam, mennyire fontos a felhasználók által generált tartalom (UGC) az influenszer marketing mellett, különösen amikor a legfiatalabb vásárlói rétegeket, azaz a Z és Y generációkat célozzuk meg. Kutatásom során valamennyi korosztályt elemeztem, de különös figyelmet fordítottam a fiatalabb fogyasztókra. Vizsgálataim során arra kerestem a választ, hogy az influenszerek és a UGC milyen befolyással bírnak a különböző fogyasztói csoportokra, és ezáltal mely stratégiák lehetnek hatékonyak a vállalatok számára a marketingkommunikációs tevékenységeik során.