Újszerű marketingkommunikációs megoldások - Az UGC és az influenszer marketing szerepe napjainkban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Simán Roxána
További közreműködők: Tanai Levente
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:direkt marketing
influenszer
marketingeszközök
marketingkommunikáció
UGC
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56150

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56150
005 20240920083741.0
008 240920suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Simán Roxána 
245 1 0 |a Újszerű marketingkommunikációs megoldások - Az UGC és az influenszer marketing szerepe napjainkban  |c Simán Roxána  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatom célja az, hogy bemutassam, mennyire fontos a felhasználók által generált tartalom (UGC) az influenszer marketing mellett, különösen amikor a legfiatalabb vásárlói rétegeket, azaz a Z és Y generációkat célozzuk meg. Kutatásom során valamennyi korosztályt elemeztem, de különös figyelmet fordítottam a fiatalabb fogyasztókra. Vizsgálataim során arra kerestem a választ, hogy az influenszerek és a UGC milyen befolyással bírnak a különböző fogyasztói csoportokra, és ezáltal mely stratégiák lehetnek hatékonyak a vállalatok számára a marketingkommunikációs tevékenységeik során. 
695 |a direkt marketing 
695 |a influenszer 
695 |a marketingeszközök 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a UGC 
700 1 |a Tanai Levente  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56150/1/Siman%20Roxana_DJ5%20BCJ_%20KM_Marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56150/2/Biralat_Siman_Roxana.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56150/3/Sim%C3%A1n%20Rox%C3%A1na%20k%C3%BCls%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés