Integrált marketingkommunikáció a Kiskőrösi Tourinform irodán keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szemán Aletta Berill
További közreműködők: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Kulcsszavak:integrált marketing
kommunikációs csatornák
kommunikációs eszközök
marketingkommunikáció
Tourinform
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56151
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatom fő témája az integrált marketingkommunikáció bemutatása a Kiskőrösi Tourinform irodán keresztül. Első sorban, általánosságban bemutattam a szakirodalmi áttekintésben a kommunikációs csatornákat és a kommunikációs eszközöket, valamint írtam a cégről, ahol eltölthettem a szakmai gyakorlatomat és annak szakterületéről. Kutatásomhoz először is egy mélyinterjú alapú esettanulmányi módszert alkalmaztam, mellyel szert tehettem a cég gyakorlatban elhelyezett marketingkommunikációs tevékenységeire. A Tourinform iroda vezetője szívesen fogadta kérdéseimet és valóban sokat segített válaszaival, hisz nyerhettem egy teljes betekintést a cég kommunikációs eszközeinek használatáról. Továbbá egy online kérdőívet alkalmaztam, annak érdekében, hogy visszajelzéseket, illetve véleményeket kapjak a Tourinform irodai hálózat esetleges ügyfeleitől, mely segítségével meghatározhattam a célközönséget. Mindezek mellett pedig egy hipotézist is készítettem a kérdőívhez, hogy mik azok a válaszok, amelyekre számítok személyes tapasztalataim alapján, hiszen részese lehettem az ügyfelek megfigyelésében, létszámukat, akár korukat megítélve. Összességében, úgy gondolom, hogy mindenre választ kaptam, így kutatásom sikeresnek mondható.