Integrált marketingkommunikáció a Kiskőrösi Tourinform irodán keresztül
Saved in:
Main Author: | Szemán Aletta Berill |
---|---|
Other Authors: | Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet |
Kulcsszavak: | integrált marketing kommunikációs csatornák kommunikációs eszközök marketingkommunikáció Tourinform |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56151 |
Similar Items
A Tourinform irodák által betöltött funkciók
: Faragó Luca Rebeka
: Faragó Luca Rebeka
Kiskőrösi kistérség turisztikai elemzése, a térség adottságaiból adódó fejlesztési lehetőségek
: Turú Orsolya
: Turú Orsolya
Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
: Lovász Hajnalka
: Lovász Hajnalka
Az Invián, mint online utazásközvetítő irodán belüli marketingkommunikáció, panaszkezelés, ügyfélkapcsolat
: Sándor Nikolett
: Sándor Nikolett
A Tourinform rendszerének bemutatása, a gyakorlati helyszín kihívásai
: Szabó Szabina
: Szabó Szabina
Az integrált marketingkommunikáció elemzése
: Péter Enikő
: Péter Enikő
Utazásszervezés és értékesítés az Ibusz Utazási Irodán keresztül
: Németh Nóra
: Németh Nóra
Belső anyagáramlás egy adott gépsor esetén az Eckerle Automotive Kft. kiskőrösi telephelyén
: Pásztor Gréta
: Pásztor Gréta
Integrált marketingkommunikáció a Magne B6 példáján keresztül
: Losonczi Emese
: Losonczi Emese
A kiválás bemutatása a Megvéd-Elek Ügyvédi Irodán keresztül
: Garics Kata
: Garics Kata
Turisztikai vállalkozás tevékenységének elemzése az Invia Utazásközvetítő Irodán keresztül
: Fehérvári Enikő
: Fehérvári Enikő
A kommunikáció és szolgáltatásmarketing tevékenység bemutatása a Nagykanizsai Tourinform irodában
: Molnár Lilla
: Molnár Lilla
A protokoll, etikett és kommunikáció egy Tourinform iroda keretein belül
: Almási Csenge
: Almási Csenge
Integrált marketingkommunikáció alkalmazása a The Point Event KFT eszközrendszerén keresztül
: Vass Szilvia
: Vass Szilvia
Egyéni utazásszervezés az 1000 út utazási irodánál
: Nagy Boglárka
: Nagy Boglárka
Az online utazási ügyintézés bemutatása az Invia.hu utazásközvetítő irodán keresztül
: Nagy Gréta Alexa
: Nagy Gréta Alexa
A koronavírus okozta értékesítési problémák bemutatása a Miki Travel utazási irodán keresztül
: Szabó Zita
: Szabó Zita
Az utazási irodák tevékenységének bemutatása a V.Ber Travel Utazási Irodán keresztül.
: Mátéfi Zsófia
: Mátéfi Zsófia
Hajós turizmus a MAHART Tours irodánál általánosan és vírushelyzetben
: Zsilka Zsanett
: Zsilka Zsanett
Szakmai gyakorlatom a Start Utazási Irodánál és javaslataim a profilbővítésre
: Imre Dalma
: Imre Dalma
MICE termékcsoport eredményessége egy utazási irodán belül - Carlson Wagonlit Travel
: Kuklis Benjamin
: Kuklis Benjamin
Az utazásközvetítés az Express Partner Utazási Irodánál és piackutatás elemzése
: Bán Kíra Zsuzsanna
: Bán Kíra Zsuzsanna
A japán és kínai beutazó turizmus alakulásának vizsgálata a budapesti MIKI Travel utazási irodán keresztül
: Trencsányi Katalin
: Trencsányi Katalin
A vállalati identitás és a vállalati imázs vizsgálata és ezek átültetésének lehetőségei a modern marketingkommunikációs eszközök használatába, a debreceni Borudvar példáján keresztül
: Szemán Ágnes
: Szemán Ágnes
Integrált beszámoló
: Vásári Veronika
: Vásári Veronika
A fejvadász cégek létjogosultsága a XXI. századi Magyarországon és működésük bemutatása a Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Irodán keresztül
: Varga Adrienn
: Varga Adrienn
Integrált gondolkodás és integrált vállalati jelentés Fenntarthatósági kockázatok a gazdasági és energetikai válság árnyékában
: Szegedi Krisztina
Published: (2023)
: Szegedi Krisztina
Published: (2023)
Kommunikáció, arculat, etikett és protokoll, valamint a panaszkezelés komplex vizsgálata a Ruefa Reisen utazási irodánál
: Kiss Vivien
: Kiss Vivien
Integrált vállalatirányítási rendszer (SAP) bemutatása egy vállalkozáson keresztül
: Kakuk Nikolett
: Kakuk Nikolett
Integrált vállalatirányítási rendszerek bevezetése
: Kollár Tibor
: Kollár Tibor
Integrált Vállalatirányítási rendszerek bevezetése
: Korda Edit
: Korda Edit
Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése
: Sári Tamás
: Sári Tamás
A magyar pezsgőpiac integrált marketingkommunikációja
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Integrált rendszer bevezetésénél fellépő adatmigrációs problémák megoldása egy esettanulmányon keresztül
: Linnert Csillag
: Linnert Csillag
Jogosultságkezelés integrált vállalati informatikai rendszerben
: Kirner Richárd Leonárd
: Kirner Richárd Leonárd
Egy integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése
: Kőmíves Beáta
: Kőmíves Beáta
Szociális vállalkozások az integrált foglalkoztatásban
: Németh Melinda
: Németh Melinda
A repülőjegy-értékesítés kihívásai, teendői egy üzleti-online utaztató irodánál. Gyakorlati szakmai tapasztalataim a Weco-Travel Kft.-nél.
: Varga Balázs
: Varga Balázs
A brit szendvicslánc, a Pret A Manger márkaépítése integrált marketingkommunikáción keresztül
: Máthé Tünde
: Máthé Tünde
A fiatalok megtartása a Sátoraljaújhelyi járásban a turizmus fejlesztésén keresztül
: Szemán Petra
: Szemán Petra
Similar Items
-
A Tourinform irodák által betöltött funkciók
: Faragó Luca Rebeka -
Kiskőrösi kistérség turisztikai elemzése, a térség adottságaiból adódó fejlesztési lehetőségek
: Turú Orsolya -
Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
: Lovász Hajnalka -
Az Invián, mint online utazásközvetítő irodán belüli marketingkommunikáció, panaszkezelés, ügyfélkapcsolat
: Sándor Nikolett -
A Tourinform rendszerének bemutatása, a gyakorlati helyszín kihívásai
: Szabó Szabina