Kelet-Közép Európa közlekedéspolitikai fejlesztései 2004 óta
Saved in:
| Main Author: | |
|---|---|
| Other Authors: | |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | Csehország EU közlekedéspolitika Lengyelország Magyarország visegrádi országok |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56153 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg56153 | ||
| 005 | 20240920083744.0 | ||
| 008 | 240920suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Pásztor Andor | |
| 245 | 1 | 0 | |a Kelet-Közép Európa közlekedéspolitikai fejlesztései 2004 óta |c Pásztor Andor |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a Hipotézisemben kiinduló példának Magyarországot veszem alapul, és ehhez viszonyítom a többi ország helyzetét. Területileg azért különleges ez az országcsoport, mivel egy érdekszférába tartoznak, a 2004-es európai csatlakozást megelőzően is évszázadokra visszanyúló közös történelmük és integrációjuk volt. Meglátásom szerint a nyugat-európai országoktól mindannyian lemaradtak a közlekedés fejlettsége terén.Az olvasó betekintést kaphat abba, hogy a visegrádi országok törekvéseit milyen mértékben és hogyan támogatta az Európai Unió. Szeretnék rávilágítani, fejlesztési lehetőségekre, valamint egy jövőképet nyújtani arról, hogy milyen tervek/kilátások valósulhatnak meg 2030-ig. | |
| 695 | |a Csehország | ||
| 695 | |a EU közlekedéspolitika | ||
| 695 | |a Lengyelország | ||
| 695 | |a Magyarország | ||
| 695 | |a visegrádi országok | ||
| 700 | 1 | |a Gyene Dr. Pál István |e ths | |
| 700 | 1 | |a Postáné Pető Györgyi |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56153/1/P%C3%A1sztor_Andor_dyoda1_szd_2024.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56153/2/P%C3%A1sztor%20Andor.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56153/3/P%C3%A1sztor%20Andor%20k%C3%BCls%C5%91%20konzulensi%20b%C3%ADr%C3%A1lata.pdf |z Dokumentum-elérés |