Elektromobilitás Erőltetett átállás vagy az optimális megoldás?

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bokodi Ferenc
Other Authors: Antalóczy Dr. Katalin Júlia
Dr. Kruppa Éva
Format: Thesis
Kulcsszavak:autóipar
digitalizáció
energia
gyártás
közlekedési infrastruktúra
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56156

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56156
005 20240920083749.0
008 240920suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bokodi Ferenc 
245 1 0 |a Elektromobilitás  |b Erőltetett átállás vagy az optimális megoldás?  |c Bokodi Ferenc  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban a sok, minket érő változás közül a közlekedés új korszakával, az elektromobilitással, különös tekintettel pedig a magyar járműipari átállás és a magyarországi akkumulátorgyárak helyzetével szeretnék foglalkozni. A közlekedési, illetve szállítási módok és eszközök folyamatos változása mindannyiunk életére befolyással van. A világ járműállományát hozzávetőlegesen 1,5 milliárdra becsülik, ezen belül Európa a második helyet foglalja el 413 millió járművel Ázsia 543 milliós állománya után.(Kováts, 2023) Az elektromobilitás óriási kihívásnak tekinthető, ha figyelembe vesszük azt, hogy 2022-ben még csak 40 millió elektromos autó futott a világban és az előrejelzések szerint is 2030-ra az összes értékesített autó 60%-a, és a gépkocsi-állomány 14%-a elektromos lehet. A McKinsey jelentése 2030-ig 120-150 új akkumulátorgyár létesítését vetíti előre.(Éltető, 2023) 
695 |a autóipar 
695 |a digitalizáció 
695 |a energia 
695 |a gyártás 
695 |a közlekedési infrastruktúra 
700 1 |a Antalóczy Dr. Katalin Júlia  |e ths 
700 1 |a Dr. Kruppa Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56156/1/Bokodi%20Ferenc.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56156/2/Bokodi%20Ferenc_b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56156/3/BOKODI%20FERENC-kulso-biralo-mesterkepzes_2024.pdf  |z Dokumentum-elérés