Gasztronómiai vállalkozások és a közösségi platformokon való jelenlét Hogyan hat egy étterem vendégkörére és forgalmára?
Elmentve itt :
Szerző: | Bognár Kinga |
---|---|
További közreműködők: |
Kovács Xénia
Máté Dr. Zoltán |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | étterem gasztronómia közösségi média marketing online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56157 |
Hasonló tételek
Márkakövetés a közösségi média platformokon
: Kovacsev Olivér
: Kovacsev Olivér
Videós marketing a közösségi média platformokon Hogyan legyen sikeres egy cég Social-Media kampánya?
: Szécsi Kristóf
: Szécsi Kristóf
A bonyhádi Aranysas Gyógyszertár a közösségi platformokon
: Hartmann-Szabó Barbara
: Hartmann-Szabó Barbara
A Formula-1 szponzorálása és jelenléte a közösségi média platformokon, valamint a Netflix-es sorozat hatása a sportra.
: Kalocsai Nikoletta
: Kalocsai Nikoletta
A szépségipar online jelenléte, közösségi médiával való kapcsolata
: Mészáros Csenge Fanni
: Mészáros Csenge Fanni
Online reklámok megjelenésének típusai és helyük a közösségi platformokon
: Tóth Annamária
: Tóth Annamária
Költségelemző alkalmazások a mobil platformokon
: Csurgó János
: Csurgó János
A közösségi média és az online jelenlét szerepe a vállalkozások életében
: Iszlai Norbert
: Iszlai Norbert
A Z generáció munkaerőpiacon való jelenléte
: Gáncs Tamara Ramóna
: Gáncs Tamara Ramóna
Hogyan befolyásolja a média jelenléte a fiatal generáció társadalomba való beilleszkedését, értékrendjének kialakulását
: Pál-Botházy Emese Kinga
Megjelent: (2007)
: Pál-Botházy Emese Kinga
Megjelent: (2007)
Gasztronómiai trendek és az ételérzékenységek a közösségi médiában
: Beke Orsolya Zita
: Beke Orsolya Zita
A hagyományos és közösségi média hatása a magyar divatmárkákra – a Sugarbird márka elterjedése és népszerűsége a médiában és a közösségi platformokon
: Kalmár Klaudia
: Kalmár Klaudia
A közösségi médiában való jelenlét hatékonyságának mérése és elemzési módszerei a Magyarországon tevékenykedő kis- és középvállalkozások körében
: Szabó András
: Szabó András
A foodpanda.hu marketingstratégiája és digitális platformokon megjelenő marketing tevékenysége
: Major Ilona Gabriella
: Major Ilona Gabriella
A foodpanda.hu marketingstratégiája és digitális platformokon megjelenő marketing tevékenysége
: Major Ilona Gabriella
: Major Ilona Gabriella
A marketingkommunikáció jelentősége fogyasztói szempontból a gasztronómiai vállalkozások esetében
: Agárdi Nikoletta
: Agárdi Nikoletta
A MÁV-Start Zrt. online kommunikációs stratégiájának és tevékenységének bemutatása és elemzése, jelenléte a közösségi médiában
: Schwartz Kinga
: Schwartz Kinga
Az online és a közösségi jelenlét szerepe a cégek számára
: Bathó Réka
: Bathó Réka
Családi vállalkozások helyzete Magyarországon, innováció jelenléte és az utódlás megoldása, avagy hogyan látják a családi vállalkozások jelenlegi helyzetét a vállalkozók?
: Bodnár Katalin Ágnes
: Bodnár Katalin Ágnes
Az influencer marketing jelenléte és annak hatása a közösségi média felületeken
: Árvai Ádám
: Árvai Ádám
Zsidó gasztronómiai hagyományőrzés
: Szorgalmatos Dorottya
: Szorgalmatos Dorottya
Gasztronómiai fesztiválok Magyarországon
: Simon Nikolett
: Simon Nikolett
Gasztronómiai kalandok Svájcban
: Csányi Kitti
: Csányi Kitti
Gasztronómiai fesztiválok és fesztiválgasztronómia
: Németh Attila
: Németh Attila
Gasztronómiai fesztiválok és fesztiválgasztronómia
: Szabó Róbert
: Szabó Róbert
A közösségi média jelenléte és hatása a különböző generációkra marketingkommunikációs szempontból napjainkban
: Németh Szilvia
: Németh Szilvia
Fenntartható üzleti modellek jelenléte a magyar divatipari vállalkozások körében, a fenntarthatóság megjelenése a vállalkozások online kommunikációjában
: Varga Vivien
: Varga Vivien
Fenntartható üzleti modellek jelenléte a magyar divatipari vállalkozások körében, a fenntarthatóság megjelenése a vállalkozások online kommunikációjában
: Varga Vivien
: Varga Vivien
A B2B és B2C értékesítés növelése az online platformokon keresztül
: Lőrincz Hanna
: Lőrincz Hanna
Feketefoglalkoztatás jelenléte napjainkban
: Gerencsér Dóra
: Gerencsér Dóra
Rendezvények online jelenléte
: Öztürk Furkan
: Öztürk Furkan
Az Inditex cégcsoport piaci jelenléte, és a hazai Zara üzletek munkájával való elégedettség vizsgálata
: Sebestyén Vivien
: Sebestyén Vivien
A pezsgő és gasztronómiai szerepe
: Magyar Benjamin
: Magyar Benjamin
A budapesti luxusszállodák közösségi média jelenléte és annak hatása a vendégek szállodafoglalási döntéshozatalára
: Schmidt Nicole
: Schmidt Nicole
Hajós programok gasztronómiai kínálata
: Nick Karolina
: Nick Karolina
Szélsőséges gasztronómiai szokások vizsgálata
: Varga Ágnes
: Varga Ágnes
Budapesti gasztronómiai hajóutak értékelése
: Arany Barbara Enikő
: Arany Barbara Enikő
Palócföld gasztronómiai változásainak vizsgálata
: Fricz Orsolya
: Fricz Orsolya
Magyarország gasztronómiai földrajzának útkeresése
: Sándor Dénes
Megjelent: (2012)
: Sándor Dénes
Megjelent: (2012)
A kereskedelmi repülőjegyek árazási stratégiái az online platformokon és a légitársaságok szerepe a globális értékláncokban
: Virágh Bence
: Virágh Bence
Hasonló tételek
-
Márkakövetés a közösségi média platformokon
: Kovacsev Olivér -
Videós marketing a közösségi média platformokon Hogyan legyen sikeres egy cég Social-Media kampánya?
: Szécsi Kristóf -
A bonyhádi Aranysas Gyógyszertár a közösségi platformokon
: Hartmann-Szabó Barbara -
A Formula-1 szponzorálása és jelenléte a közösségi média platformokon, valamint a Netflix-es sorozat hatása a sportra.
: Kalocsai Nikoletta -
A szépségipar online jelenléte, közösségi médiával való kapcsolata
: Mészáros Csenge Fanni