A nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások hatása a célközönség magatartására
Elmentve itt :
Szerző: | Jenei Panna |
---|---|
Kulcsszavak: | BTL fogyasztói magatartás marketing marketingkommunikáció pszichológia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56160 |
Hasonló tételek
Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok)
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Az eseménymarketing és a népszerű BTL marketingkommunikációs megoldások szerepe napjainkban
: Goncalves Georgelina Conceicao
: Goncalves Georgelina Conceicao
BTL és online marketing
: Parázs Benedek Zoltán
: Parázs Benedek Zoltán
BTL eszközök szerepe a marketingkommunikációban
: Gombor Gréta
: Gombor Gréta
A XXI. század leghatékonyabb BTL eszközei
: Joó Márton
: Joó Márton
A klasszikus networking rendszerek létjogosultsága
: Kanta Krisztina
: Kanta Krisztina
A közösségi médiák hatása a generációk fogyasztói magatartására
: Talabér Vivien
: Talabér Vivien
Újszerű marketingkommunikációs megoldások
: Kecskés Rebeka
: Kecskés Rebeka
Az online marketing hatása a játékosok fogyasztói magatartására
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Online marketing hatása az X generáció fogyasztói magatartására
: Guj Gréta
: Guj Gréta
Online marketing hatása az Y generáció fogyasztói magatartására
: Csikós Márton
: Csikós Márton
A bevásárlóközpontok hatása a férfiak és nők fogyasztói magatartására
: Varga Nóra
: Varga Nóra
Családalapítási támogatások hatása a családok fogyasztói magatartására az építőiparban
: Varga Benedek
: Varga Benedek
A klasszikus zene hatása a mainstream és az alternatív turizmusra
: Donyec István János
: Donyec István János
A Lauritzen Instore Holding Zrt. BTL marketingjének elemzése
: Kedves Adrienn
: Kedves Adrienn
A COVID-19 hatása a magyarok fogyasztói magatartására a turizmusban
: Bérczes Viktória Nóra
: Bérczes Viktória Nóra
Újszerű marketingkommunikációs megoldások A marketingkommunikációs eszközök fejlődése az elmúlt egy évtizedben
: Kovács Lili
: Kovács Lili
Az ATL, BTL és TTL marketingkommunikációs eszközök vizsgálata a Praktiker Építési-és Barkácspiacok Magyarország Kft.-nél
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
A magyar klasszikus balett közösség zárt világa
: Vidra Krisztina Lili
: Vidra Krisztina Lili
Arculatváltás jelentősége egy hazai BTL vállalat működési folyamatában
: Kerekes Kitti
: Kerekes Kitti
Marketingkommunikációs megoldások a streaming piacon.
: Válóczi Réka
: Válóczi Réka
Ingatlanos megoldások, avagy a klasszikus behajtási eszközöket kiegészítő értékajánlatok az OTP Bank Nyrt.-nél, Magyarországon és a Régióban.
: Treuer Bálint
: Treuer Bálint
A Dove szépségápolási márka marketingkommunikációja, illetve annak hatása a fogyasztók magatartására
: Geröly Rebeka Csilla
: Geröly Rebeka Csilla
Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése
: Bódis Orsolya
: Bódis Orsolya
A klasszikus zene turisztikai hasznosítása Budapesten és Bécsben
: Deme dr. Orsolya
: Deme dr. Orsolya
Egy klasszikus újjászületése - Az e-könyvek piacának marketinglehetőségei
: Horváth Kata Anna
: Horváth Kata Anna
Az influencerek befolyása a Z generáció fogyasztói magatartására
: Sisler Dorina
: Sisler Dorina
Sörömfoci, avagy a magyarországi Mainstream sörpiac legnagyobb meccse BTL szemszögből
: Marosi Balázs
: Marosi Balázs
Hosztesz-promóciók és rendezvények helye a BTL kommunikációban, térhódítása napjainkban
: Pápai Eszter
: Pápai Eszter
A labdarúgó átigazolási piac árai, és az árak hatása a klubok magatartására
: Czirják Dániel
: Czirják Dániel
Vendégelégedettség a rendezvényi vendéglátásban Rendezvényfőnök szerepe egy vendég orientált munkakörnyezetben, azaz hogyan teremtsünk néhány információból a célközönség számára optimális rendezvényt
: Wiesner Ádám
: Wiesner Ádám
Változó ízek, változó ízlések? - A klasszikus fagylalttól az extrémig
: Hegyes Gréta
: Hegyes Gréta
"Nem érzem hátrányát, hogy nő vagyok" Kutatás a pályakezdő nők első munkaéveiről
: Jenei Zsanett
: Jenei Zsanett
A COVID-19 világjárvány hatása a fogyasztók vásárlási magatartására az elektronikus kereskedelem viszonylatában
: Maglóczki Kíra
: Maglóczki Kíra
A GEFCO Magyarország Kft. hozzáadott értékei a klasszikus szállítmányozási tevékenységhez
: Kun Tünde
: Kun Tünde
A pénzügyi világválságból a klasszikus természetjogi elvek újbóli érvényesülése felé
: Frivaldszky János
Megjelent: (2015)
: Frivaldszky János
Megjelent: (2015)
Egy sör nem sör, avagy egy vidéki Bár marketingkommunikációs stratégiája
: Mihály Zoltán
: Mihály Zoltán
Fenntarthatósági megoldások a vendéglátásban
: Kresz Panna
: Kresz Panna
Újszerű marketingkommunikációs megoldások az üzleti életben - a gazdaságban
: Mucsi Balázs
: Mucsi Balázs
A kanban rendszer összehasonlítása a "klasszikus" termelési folyamatokban és a szoftverfejlesztésben
: Aleva Réka
Megjelent: (2014)
: Aleva Réka
Megjelent: (2014)
Hasonló tételek
-
Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok)
: Nagy Eszter -
Az eseménymarketing és a népszerű BTL marketingkommunikációs megoldások szerepe napjainkban
: Goncalves Georgelina Conceicao -
BTL és online marketing
: Parázs Benedek Zoltán -
BTL eszközök szerepe a marketingkommunikációban
: Gombor Gréta -
A XXI. század leghatékonyabb BTL eszközei
: Joó Márton