A mesterséges intelligencia hatása a közösségi médiára – avagy felválthatja-e a marketingesek munkáját a mesterséges intelligencia?

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tóth Noémi
Other Authors: Bartha Szekeres Gabriella
Totth Dr. Gedeon
Format: Thesis
Kulcsszavak:digitális technológia
közösségi média
mesterséges intelligencia
online marketing
technológiai fejlődés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56166
Description
Abstract:Dolgozatom fő témája, hogy felválthatja-e a marketingesek munkáját a mesterséges intelligencia. Az MI által készített hirdetések rugalmasabban és gyorsabban alkalmazkodnak a változó fogyasztói igényekhez és trendekhez, mivel képesek nagy mennyiségű adatot feldolgozni és azonnal reagálni a piaci változásokra. Az intelligens algoritmusok elemzik a felhasználói viselkedést és visszajelzéseket, így képesek testre szabni és optimalizálni a hirdetéseket annak érdekében, hogy azok hatékonyan célozzák meg és vonzzák az aktuális fogyasztói igényekhez igazodó közönséget. A mesterséges intelligencia változást hoz a munkaerőpiacon, a marketing területén dolgozók nem lesznek teljesen felválthatók gépek által. Az emberi kreativitás, érzelmi intelligencia és stratégiai gondolkodás olyan elemek, amelyeket egyelőre nem képesek helyettesíteni a gépek. Azonban a mesterséges intelligencia segítségével a marketingesek képesek lesznek hatékonyabban kihasználni az adatokat és optimalizálni a kampányokat, ezáltal növelve a vállalati hatékonyságot és versenyképességet a digitalizáció korában.