A Mattesz Baby Spa termékfejlesztésének támogatása online kampányok és digitális marketingeszközök használatával
Saved in:
Main Author: | Ács Fanni |
---|---|
Other Authors: |
Haraszti Zsolt Ákos
Kopcsay Dr. László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | marketing marketing-kampány marketingkommunikáció marketingtervezés online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56185 |
Similar Items
Békés vármegye turisztikai termékkínálatának és termékfejlesztésének elemzése
: Lehoczki Balázs Gábor
: Lehoczki Balázs Gábor
Online marketingeszközök és alkalmazásuk a vendéglátásban
: László Péter
: László Péter
Online marketingeszközök alkalmazásának lehetőségei a vendéglátásban
: Könnyű Angéla Írisz
: Könnyű Angéla Írisz
Ellátási lánc folyamatok támogatása elektronikus adatcsere (EDI) használatával
: Török Zsolt
: Török Zsolt
Az online marketingeszközök hatékony alkalmazása a pénzügyi szektorban
: Marinov Zsuzsanna
: Marinov Zsuzsanna
Adatvezérelt marketingeszközök alkalmazása márkakampányokban
: Janó Róbert
: Janó Róbert
Kommunikációs kampányok elemzése
: Zsemberi Alexandra
: Zsemberi Alexandra
Digitális bankolás és pénzügyi asszisztens szoftver a PSD2 használatával
: Polyák Donát
: Polyák Donát
A baby-boomer és a Z generáció utazási szokásainak összehasonlítása
: Gyulai Nikolett
: Gyulai Nikolett
Orosz dezinformációs kampányok Magyarországon két online hírportál vizsgálata
: Turóczi Tamás
: Turóczi Tamás
Kampányok a közösségi közlekedésben
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
A könyvvizsgálat digitális támogatása
: Nagy Tamara
: Nagy Tamara
Sziget Fesztivál reklám kampányok
: Varga Ferenc Miklós
: Varga Ferenc Miklós
A fuvarszervezés hatékonyságának növelése online nyomon követő felület használatával
: Fülöp Anna
: Fülöp Anna
Automatizált marketing kampányok a gyakorlatban
: Tótok Barbara
: Tótok Barbara
A távmunka hatása a Baby boomer, az X, Y és a Z generációra
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
Innovatív marketingeszközök hatékonyságának vizsgálata egy bevásárlóközpont példáján keresztül
: Gyulai Nikolett
: Gyulai Nikolett
Marketingkommunikáció elemzése a könyvpiacon - Olvasásnépszerűsítő kampányok
: Balog Viktória Dóra
: Balog Viktória Dóra
Online marketing stratégia kialakítása, online marketing kampányok tervezése a Canon Hungária Kft. példáján keresztül
: Ducsai Ábel Ákos
: Ducsai Ábel Ákos
Irodalmi tartalmak marketing támogatása digitális alkalmazásokkal
: Berczi Klára
: Berczi Klára
“KicsiKocsi” – business plan for establishing a baby vehicles’ specialized webshop with dropshipping fulfillment in Hungary
: Pongó Nikoletta
: Pongó Nikoletta
Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése
: Bódis Orsolya
: Bódis Orsolya
A fogyasztást és termékvásárlást ösztönző kampányok elemzése
: Fejes Laura
: Fejes Laura
A webáruházak vizsgálata és az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft. példáján keresztül
: Lőrincz Anna
: Lőrincz Anna
A színek, mint marketingeszközök szerepe a fogyasztói magatartás befolyásolásában
: Papp Adrienn
: Papp Adrienn
A választási kampányok vesszőparipája a Z generáció politikai részvétele, motivációik és kommunikációs stratégiák
: Cserhalmi András Bence
: Cserhalmi András Bence
Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása
: Szabó Zsuzsanna Éva
: Szabó Zsuzsanna Éva
Választási kampányok a web 2.0 világában
: Kovács Nóra
: Kovács Nóra
A CRM kampányok hatékonyságnövelése gépi tanulás segítségével
: Nagy István Gábor
: Nagy István Gábor
A könyvvizsgálat digitális támogatása a KPMG-nél
: Trapp Szilvia
: Trapp Szilvia
Pilot marketing kampányok sikeressége - Aegon Nőnapi Kampány
: Csúri Adél
: Csúri Adél
Bakelit lemezbolt webalkalmazás fejlesztése React használatával
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
Betegségek előrejelzése gépi tanuló algoritmusok használatával.
: Soós Ferenc
: Soós Ferenc
Google Ads kampányok készítése és optimalizálása a gyakorlatban
: Batiz Bianka
: Batiz Bianka
Az influencer kampányok és a márka hírnév kapcsolata
: Dura Eliza
: Dura Eliza
Marketingeszközök alkalmazása a vendéglátásban a Budapest Party Service példáján keresztül
: Berki Réka
: Berki Réka
Logisztikai tevékenységek és azok informatikai támogatása a Danubius Health Spa Resort Sárvár kulcsfontosságú üzleti folyamataiban
: Bor Alexandra
: Bor Alexandra
Telekommunikációs kampányok elemzése a magyar demográfiai viszonyok tükrében
: Pethes Barbara
: Pethes Barbara
A Webáruházak megjelenése, fejlődése és felépítése, az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft.-n keresztül
: Balázs Adrienn
: Balázs Adrienn
Web fejlesztés a Google App Engine használatával
: Lammel Bence
: Lammel Bence
Similar Items
-
Békés vármegye turisztikai termékkínálatának és termékfejlesztésének elemzése
: Lehoczki Balázs Gábor -
Online marketingeszközök és alkalmazásuk a vendéglátásban
: László Péter -
Online marketingeszközök alkalmazásának lehetőségei a vendéglátásban
: Könnyű Angéla Írisz -
Ellátási lánc folyamatok támogatása elektronikus adatcsere (EDI) használatával
: Török Zsolt -
Az online marketingeszközök hatékony alkalmazása a pénzügyi szektorban
: Marinov Zsuzsanna