A Kaméleon Reklám marketingkommunikációs tevékenységének szerepe a piaci pozíció megerősítésében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tupi Bernadett
További közreműködők: Andrasek Júlia
Pólya Dr. Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fókuszcsoport
marketing mix
marketingkommunikáció
Porter 5 erő modell
reklámügynökség
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56191
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom első szakaszában ismertetem a marketingkommunikáció fogalomrendszerét és a marketingmix fejlődését. Ezt követően bemutatom a marketingkommunikációs eszközök lehetséges csoportosítását, stratégiák összehasonlítását, valamint kitérek a marketingügynökségek evolúciójára és szerepükre a fogyasztók befolyásolásában. A második szakaszban szekunder források segítségével foglalom össze a vállalattal kapcsolatos fontosabb tudnivalókat, információkat. A cégről versenytárs elemzést végzek, ennek keretében a Kaméleon Reklámot a Porter-féle öt erő modell és a SWOT-analízis segítségével vizsgálom. Mindemellett primer kutatást végzek a vállalat alkalmazottjaival fókuszcsoportos interjú formájában, hogy még mélyebb információkat szerezhessek a vállalati működés, fejlődés témakörében. Szakdolgozatom harmadik szakaszában a kutatási eredményeket foglalom össze, majd ezekből releváns következtetéseket vonok le.