Marketingkommunikációs tevékenység egy B2B nagykereskedelmi vállalat életében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Péter Bianka Dominika
Other Authors: Könyves Viktor
Kulcsszavak:7P modell
kapcsolati marketing
online marketing
SWOT-elemzés
vállalatközi kapcsolatok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56193
Description
Abstract:Dolgozatom a Business-to-Business piacok jellegzetességeit és az ezekre irányuló marketingkommunikáció fontosságát mutatja be és vizsgálja. Elemzem a B2B és B2C piac fő különbségeit, valamint bemutatom a nagykereskedelmi vállalatok marketingkommunikációs kihívásait az Inter Cars Hungária Kft. példáján keresztül. SWOT analízist és a 7P modellt alkalmazva összehasonlítom a vállalati kommunikációt a versenytársakéval, majd javaslatokat fogalmazok meg a hatékonyság növelésére.A választásom azért esett az Inter Cars Hungária Kft.-re, mert szakmai gyakorlatomat is itt tölthettem, illetve a szakmai gyakorlat időszakát megelőzően és jelenleg is a vállalatnál dolgozom, így lehetőségem nyílt a marketingfolyamatokat belülről áttekinteni és részt venni azok szervezésében és megvalósításában.