Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Papp Júlia
További közreműködők: Bartha László
Zelena Dr. habil András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kommunikáció az üzleti életben
kommunikációs eszközök
szervezeti kommunikáció
ügyfélkapcsolat
üzleti protokoll
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56215
Leíró adatok
Kivonat:Az ügyfélkapcsolat sikerességének vizsgálata az alapvető célom a kutatásomban. Azszakdolgozatom célja egy átfogó szakirodalmi összefoglaló létrehozása, amely segíti azolvasót a témakör áttekintésében, beleértve az alapvető és új területeket, mint például amesterséges intelligencia szerepét az üzleti kapcsolatokban.A kutatás első részében az ügyfélkapcsolat alapjait vizsgálom, hogy megteremtsem amegfelelő kiindulópontot a további fejezetek számára. Az összegyűjtött fogalmak segítik az olvasót a könnyű visszatekintésben. A továbbiakban részletesen elemzem az ügyfélkapcsolatkialakulását, figyelmet fordítva a front-office és back-office jelentésére, valamint bemutatvaa fontosabb eseményeket és fejlődési szakaszokat.Az ügyfélkapcsolat formáinál hangsúlyozom a digitális eszközök fontosságát a kommunikáció felgyorsításában, ugyanakkor figyelmeztetek arra, hogy az elhanyagoltszemélyes interakciók negatívan befolyásolhatják a kapcsolatok minőségét. Az ügyfélbarátkommunikáció részletezése során kiemelem az asszertív és nonverbális kommunikáció szerepét a pozitív kapcsolatok kialakításában.A protokoll szempontjából történő üzleti helyzetek elemzésekor különös figyelmet fordítok akulturális különbségekre és az kellemetlen helyzetek elkerülésére szolgáló alapvető szabályokbemutatására. A mesterséges intelligencia aktuális témáját részletesen elemezve arra akövetkeztetésre jutottam, hogy bár potenciálisan sikeres tényező lehet az ügyfélkapcsolatban,még számos kihívással kell szembenéznie a problémamentes működés érdekében.A dolgozatom célját elértnek tartom, hiszen sikerült létrehoznom egy átfogó szakirodalmiösszefoglalót, amely bemutatja az ügyfélkapcsolathoz kapcsolódó alapvető témákat, ésrámutat az ezen területen szükséges készségekre. Fontos hangsúlyozni, hogy ezek a készségek értékesek mind az üzleti, mind a személyes életben.