Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Papp Júlia
További közreműködők: Bartha László
Zelena Dr. habil András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kommunikáció az üzleti életben
kommunikációs eszközök
szervezeti kommunikáció
ügyfélkapcsolat
üzleti protokoll
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56215

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56215
005 20240920083921.0
008 240920suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Papp Júlia 
245 1 3 |a Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa  |c Papp Júlia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az ügyfélkapcsolat sikerességének vizsgálata az alapvető célom a kutatásomban. Azszakdolgozatom célja egy átfogó szakirodalmi összefoglaló létrehozása, amely segíti azolvasót a témakör áttekintésében, beleértve az alapvető és új területeket, mint például amesterséges intelligencia szerepét az üzleti kapcsolatokban.A kutatás első részében az ügyfélkapcsolat alapjait vizsgálom, hogy megteremtsem amegfelelő kiindulópontot a további fejezetek számára. Az összegyűjtött fogalmak segítik az olvasót a könnyű visszatekintésben. A továbbiakban részletesen elemzem az ügyfélkapcsolatkialakulását, figyelmet fordítva a front-office és back-office jelentésére, valamint bemutatvaa fontosabb eseményeket és fejlődési szakaszokat.Az ügyfélkapcsolat formáinál hangsúlyozom a digitális eszközök fontosságát a kommunikáció felgyorsításában, ugyanakkor figyelmeztetek arra, hogy az elhanyagoltszemélyes interakciók negatívan befolyásolhatják a kapcsolatok minőségét. Az ügyfélbarátkommunikáció részletezése során kiemelem az asszertív és nonverbális kommunikáció szerepét a pozitív kapcsolatok kialakításában.A protokoll szempontjából történő üzleti helyzetek elemzésekor különös figyelmet fordítok akulturális különbségekre és az kellemetlen helyzetek elkerülésére szolgáló alapvető szabályokbemutatására. A mesterséges intelligencia aktuális témáját részletesen elemezve arra akövetkeztetésre jutottam, hogy bár potenciálisan sikeres tényező lehet az ügyfélkapcsolatban,még számos kihívással kell szembenéznie a problémamentes működés érdekében.A dolgozatom célját elértnek tartom, hiszen sikerült létrehoznom egy átfogó szakirodalmiösszefoglalót, amely bemutatja az ügyfélkapcsolathoz kapcsolódó alapvető témákat, ésrámutat az ezen területen szükséges készségekre. Fontos hangsúlyozni, hogy ezek a készségek értékesek mind az üzleti, mind a személyes életben. 
695 |a kommunikáció az üzleti életben 
695 |a kommunikációs eszközök 
695 |a szervezeti kommunikáció 
695 |a ügyfélkapcsolat 
695 |a üzleti protokoll 
700 1 |a Bartha László  |e ths 
700 1 |a Zelena Dr. habil András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56215/1/Papp%20J%C3%BAlia%20Szakdolgozat%202024..pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56215/2/Papp%20J%C3%BAlia%20Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9se%20.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56215/3/opp_szervezetikomm.pdf  |z Dokumentum-elérés