A bannervakság jelenléte a Z-generációban és hatása az online marketingre
Saved in:
Main Author: | Bak Imola Eszter |
---|---|
Other Authors: |
Csorna Dalma Réka
Miskolczi Tibor András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | bannervakság digitális marketing online marketing reklámvakság Z-generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56217 |
Similar Items
Rendezvényszervezés a Z generációban
: Sütő Luca
: Sütő Luca
A manipulált közösségi oldalak hatása a Z generációban
: Türner Fanni
: Türner Fanni
A közösségi média felületein jelenlévő hirdetések hatása a vásárlási döntésekre az Y és a Z generációban
: Lohonya Luca Veronika
: Lohonya Luca Veronika
A közösségi média szerepe a Z-generációban, különös tekintettel az orosz-ukrán konfliktusra
: Bányai Richárd Bendegúz
: Bányai Richárd Bendegúz
Támaszkodhat egy vállalkozás 2020-ban az online marketingre?
: Goldschmied Attila
: Goldschmied Attila
A digitalizáció hatása a vállalati marketingre
: Ganzorig Otgonbaatar
: Ganzorig Otgonbaatar
A mesterséges intelligencia hatása a marketingre
: Bugár-Mészáros Kata
: Bugár-Mészáros Kata
A mesterséges intelligencia hatása a marketingre
: Keskin Milán Mehmet
: Keskin Milán Mehmet
Közösségi média szerepe és hatása a marketingre
: Berta Klaudia
: Berta Klaudia
A szakma iránti szeretet kialakítása az Alfa generációban
: Ignéczi Alexandra Angyalka
: Ignéczi Alexandra Angyalka
Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre
: Kovács Tímea
Published: (2019)
: Kovács Tímea
Published: (2019)
Rendezvények online jelenléte
: Öztürk Furkan
: Öztürk Furkan
Online marketing, az influenszerek jelenléte és hatása az online médiában
: Várbiró Vilma
: Várbiró Vilma
A mesterséges intelligencia hatása a munkaerőpiacra és a marketingre
: Nagy László
: Nagy László
A Z generáció munkaerőpiacon való jelenléte
: Gáncs Tamara Ramóna
: Gáncs Tamara Ramóna
Elektronikus fizetések felhasználása és megítélése az „X” és az „Y” generációban
: Kiss Márton
: Kiss Márton
A digitalizáció hatása a marketingre és lojalitásra a MOL Kiskereskedelemben
: Békési Dániel György
: Békési Dániel György
A túlsúlyos társadalom hatása a gazdaságra, kereskedelemre és a marketingre
: Fazakas Szabolcs
: Fazakas Szabolcs
Az állatotthon, ezen belül Az Ürömi Állatotthon online jelenléte és hatása
: Deák Sára Hanna
: Deák Sára Hanna
Az online jelenlét közösségalakító szerepe Alsónémedi életében
: Drevenka Henrietta Bernadett
: Drevenka Henrietta Bernadett
A H1 Systems Kft. online jelenléte
: Ugrai Bálint
: Ugrai Bálint
Balazskicks, avagy Pachert Balázs jelenléte az online piactéren
: Morafcsik Márton
: Morafcsik Márton
Online jelenlét és digitális marketing a fogászati szektorban
: Kerekes Sándor Balázs
: Kerekes Sándor Balázs
Az elmúlt négy év globális folyamatainak hatásai egymásra és a marketingre
: Bakó Simon
: Bakó Simon
Magyarország online jelenléte, hírünk a világban a 2006. őszi magyar belpolitikai események hatása az országimázsra a külföldi online megjelenések tükrében
: Kőrösi Dóra
Published: (2009)
: Kőrösi Dóra
Published: (2009)
A fogyasztók figyelméért folytatott küzdelem a kereskedelemben az érzékszervi marketingre támaszkodva
: Simon Barbara
: Simon Barbara
A szépségipar online jelenléte, közösségi médiával való kapcsolata
: Mészáros Csenge Fanni
: Mészáros Csenge Fanni
Az online és a közösségi jelenlét szerepe a cégek számára
: Bathó Réka
: Bathó Réka
Az Európai Parlament és a Tanács új irányelve a szerzői jogokról és ennek hatása az influencer marketingre
: Czinege Petra
: Czinege Petra
A zsidó vallási közösségek online jelenléte a covid alatt
: Bálint Bianka
: Bálint Bianka
A zsidó vallási közösségek online jelenléte a Covid alatt
: Bálint Bianka
: Bálint Bianka
Az online marketing jelenléte és jelentősége a kis-és középvállalkozások életében
: Belina Tímea
: Belina Tímea
A közösségi média és az online jelenlét szerepe a vállalkozások életében
: Iszlai Norbert
: Iszlai Norbert
Hogyan befolyásolja a gyerekek online jelenléte a szülők vásárlói magatartását?
: Horváth Csilla
: Horváth Csilla
Feketefoglalkoztatás jelenléte napjainkban
: Gerencsér Dóra
: Gerencsér Dóra
A spanyol gasztronómia napjainkban és jelenléte Magyarországon
: Ács Noémi Eszter
: Ács Noémi Eszter
A POSZTMODERN FILOZÓFIA MEGJELENÉSE A TURIZMUSBAN, ANNAK HATÁSA A TURIZMUS MARKETINGRE, A TURISTA GONDOLKODÁSMÓDJÁRA ÉS A TURISZTIKAI TERMÉKEKRE
: Tóth Gergő
: Tóth Gergő
Magánorvosi rendelők online jelenléte. Az ideális honlap jellemzői a fogyasztói vélemények tükrében
: Kurdi Fanni
: Kurdi Fanni
Az online jelenlét hatása a rendezvényekre, illetve oktatásra a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. rendezvényein keresztül bemutatva
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
Az influencer marketing jelenléte és annak hatása a közösségi média felületeken
: Árvai Ádám
: Árvai Ádám
Similar Items
-
Rendezvényszervezés a Z generációban
: Sütő Luca -
A manipulált közösségi oldalak hatása a Z generációban
: Türner Fanni -
A közösségi média felületein jelenlévő hirdetések hatása a vásárlási döntésekre az Y és a Z generációban
: Lohonya Luca Veronika -
A közösségi média szerepe a Z-generációban, különös tekintettel az orosz-ukrán konfliktusra
: Bányai Richárd Bendegúz -
Támaszkodhat egy vállalkozás 2020-ban az online marketingre?
: Goldschmied Attila