Az online reklámok hatása az impulzusvásárlásra különböző generációk között
Saved in:
Main Author: | Bárándy Dorina |
---|---|
Other Authors: | Oravecz Titanilla Éva |
Kulcsszavak: | e-kereskedelem generációs különbségek impulzusvásárlás médiafogyasztási szokások online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56218 |
Similar Items
A vásárlói élmény hatása az impulzusvásárlásra a Zara üzleteiben
: Stohl Anna Gréta
: Stohl Anna Gréta
Reklámok hatása a különböző generációkra
: Radeczki Eszter Boglárka
: Radeczki Eszter Boglárka
Internetes impulzusvásárlásra való hajlandóság az Y és az X generáció függvényében
: Lajos Norbert
: Lajos Norbert
Különböző generációk utazási döntéseinek hatása az utazási irodák jövőjére
: Futó Nikolett
: Futó Nikolett
A modern reklámok pszichológiai hatásai az egyes generációk vonatkozásában
: Brückner Ádám
: Brückner Ádám
Influencer marketing hatása különböző generációk fogyasztási szokásaira a divatiparban
: Milkovics Mercédesz
: Milkovics Mercédesz
A különböző generációk motivációs eszközeinek vizsgálata
: Gonda Nóra
: Gonda Nóra
A médiafogyasztás változása a különböző generációk között - miként változtak a médiafogyasztási szokások a mai generációk körében a korábbi generációkhoz képest
: Posta Norman
: Posta Norman
Az Y és Z generációk a munkaerőpiacon. Munkavállalói attitűdök vizsgálata különböző generációk esetében.
: Nagy Petra Lili
: Nagy Petra Lili
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca
: Czigler Dorka Rebecca
A különböző generációk karriertervei Léteznek-e Magyarországon generációs különbségek munkaerőpiaci elvárásokkal kapcsolatosan /
: Kovács Krisztina
: Kovács Krisztina
Az Y és Z generációk a munkaerőpiacon. Munkavállalói attitűdök vizsgálata a különböző generációk esetében.
: Varga Zsigmond Attila
: Varga Zsigmond Attila
Különböző generációk összehasonlító elemzése magyar munkahelyi környezetben különös tekintettel az Y és Z generációk ösztönzésére
: Keresztes Roxána Evelin
: Keresztes Roxána Evelin
Munkaerő motiválás és megtartás a különböző generációk tekintetében
: Hlács Viktória
: Hlács Viktória
A motiváció szerepének vizsgálata a különböző generációk függvényében.
: Varga Judit
: Varga Judit
Ösztönzés és megtartás menedzsment a különböző generációk tekintetében
: Kiss Ágota
: Kiss Ágota
A különböző generációk segítése vállalatoknál otthoni munkavégzés során
: Vörös Bence Tamás
: Vörös Bence Tamás
Az Y és Z generációk a munkaerőpiacon. Munkavállalói attitűdök vizsgálata a különböző generációk esetében pl. XYZ
: Markó Adrienn
: Markó Adrienn
Tanulási szokások és motiváció a generációk között
: Molnár Nikolett
: Molnár Nikolett
Az Y és Z generációk a munkaerőpiacon. Munkavállalói attitűdök vizsgálata különböző generációk (X,Y,Z) esetében
: Biró Bernadett Szilvia
: Biró Bernadett Szilvia
A digitális reklámok hatása az értékesítésre
: Kiss Bíborka Laura
: Kiss Bíborka Laura
Az élelmiszer reklámok hatása a gyerekekre
: Szentmiklóssy Eszter
: Szentmiklóssy Eszter
Televíziós és online reklámok térnyerése Magyarországon
: Sztyéhlik Gábor Ottó
: Sztyéhlik Gábor Ottó
Reklámok hatása a gyermekekre
: Ambrus Melinda
: Ambrus Melinda
A munkavállalói elkötelezettség vizsgálata különböző generációk (X, Y) tükrében
: Ruzsom Cintia
: Ruzsom Cintia
A közösségi média, az online játékok és az internetes reklámok hatása a gyerekekre
: Borbényi Miklós Bence
: Borbényi Miklós Bence
Az ambient reklámok
: Csengeri Dóra
Published: (2013)
: Csengeri Dóra
Published: (2013)
A home office hatása a teljesítményre és a motivációra a különböző generációk esetében
: Simon-Csobai Fanni
: Simon-Csobai Fanni
Vezetői értékrendszerek és sikerről vallott felfogás generációk között
: Frei Petra
: Frei Petra
A digitalizáció hatása a pénzügyi tudatosságra, és ennek megjelenése a generációk között
: Nagy Adrienn
: Nagy Adrienn
A szervezett utazásra való hajlandóság vizsgálata a különböző generációk körében
: Oláh Eszter
: Oláh Eszter
Az üzleti szektoron belüli korrupció mértéke és mechanizmusa a generációk között
: Pekler Zalán Tibor
: Pekler Zalán Tibor
A reklámok hatása a testképre
: Chrobacsinszky Eszter
: Chrobacsinszky Eszter
A reklámok hatása a gyermekekre
: Réz Adrienn
: Réz Adrienn
A reklámok hatása a kismamákra
: Döbrei Enikő
Published: (2014)
: Döbrei Enikő
Published: (2014)
Reklámok hatása a női fogyasztókra
: Gombos Réka Eszter
: Gombos Réka Eszter
Reklámok, reakciók, fiatalok, avagy,A reklámok hatása a jövő nemzedék tükrében
: Szilágyi Annamária
: Szilágyi Annamária
A különböző generációk vizsgálata, különös tekintettel a Z generáció digitális polarizáltságára
: Pataki Luca
: Pataki Luca
Motiváció és ösztönzés a HR különböző területein dolgozók között
: Fodor Tirza Víta
: Fodor Tirza Víta
Generációk különböző prioritásai - Hogyan tartsuk meg az X, az Y és a Z generációs munkavállalókat
: Révész Viktória
: Révész Viktória
Similar Items
-
A vásárlói élmény hatása az impulzusvásárlásra a Zara üzleteiben
: Stohl Anna Gréta -
Reklámok hatása a különböző generációkra
: Radeczki Eszter Boglárka -
Internetes impulzusvásárlásra való hajlandóság az Y és az X generáció függvényében
: Lajos Norbert -
Különböző generációk utazási döntéseinek hatása az utazási irodák jövőjére
: Futó Nikolett -
A modern reklámok pszichológiai hatásai az egyes generációk vonatkozásában
: Brückner Ádám