A marketingkommunikációs tervezés folyamatának vizsgálata a projektmenedzsment módszertan tükrében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Németh Ferenc
További közreműködők: Fábián András
Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketingkommunikáció
marketingorientáció
projekt szemlélet
projektmenedzsment
vevőközpontúság
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56219

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56219
005 20240920083925.0
008 240920suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Németh Ferenc 
245 1 2 |a A marketingkommunikációs tervezés folyamatának vizsgálata a projektmenedzsment módszertan tükrében  |c Németh Ferenc  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az elmúlt években a vevőközpontú marketingszemlélet vált uralkodóvá a vállalatvezetésben. A marketingstratégiára ezért többletfeladat hárul, a szervezetek és döntéshozók tevékenységének összehangolása mellett a vevőérték meghatározása és az értékteremtés is a stratégia részévé vált. Ezzel egy időben a technológia fejlődésének köszönhetően a vállalatok egyre több platformon keresztül kommunikálhatnak a fogyasztókkal, ami jelentősen megnövelte a marketingkommunikációs kampányok volumenét. Eközben az információhoz való hozzáférhetőségnek köszönhetően a fogyasztók is egyre tudatosabbá váltak, kevésbé hatnak rájuk a hagyományos marketingkampányok. Mindez maga után vonta a marketingkommunikációs kampányok egyedivé válását, projektesedését. A dolgozat célja annak feltárása, hogy miként hatottak ezek a változások a marketingkommunikáció stratégiai tervezésére, és hogy a kampányok projektesedése magával hozta-e a projektszemlélet és a projektmenedzsment technikák beépülését a tervezési folyamatba. Ezen kutatási kérdések megválaszolása a hazai marketingszakemberekkel készített mélyinterjúk alapján történik. Bár a vevőközpontúság már elterjedt, a projektmenedzsment módszertanai még nem integrálódtak teljesen a tervezési folyamatba, hiányzik a dokumentáció, a kockázatok felmérése és az agilis megközelítés rugalmassága. A dolgozat célja egy olyan átfogó, gyakorlatban alkalmazható megközelítés kidolgozása, amely a projektmenedzsment módszertanának alkalmazása révén segítheti a marketingszakembereket a komplex kampányok menedzselésében és a hatékonyabb eredmények elérésében. 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a marketingorientáció 
695 |a projekt szemlélet 
695 |a projektmenedzsment 
695 |a vevőközpontúság 
700 1 |a Fábián András  |e ths 
700 1 |a Miskolczi Tibor András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56219/1/SZAKDOLGOZAT%20LWDHR9nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56219/2/b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56219/3/B%C3%ADr%C3%A1lat_bels%C5%91_N%C3%A9meth%20Ferenc.pdf  |z Dokumentum-elérés