A Facebook hozzájárulása a rohingya népirtáshoz
Saved in:
Main Author: | Balogh Dorisz |
---|---|
Other Authors: |
Gyene Dr. Pál István
Tarnay Kristóf Ábel |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | emberi jogok mianmar népirtás rohingya |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56224 |
Similar Items
A kazincbarcikai Kolorfesztivál hozzájárulása Kazincbarcika és kistérsége fejlődéséhez
: Fáczán Brigitta
: Fáczán Brigitta
Márkakövetés a Facebook-on
: Juhász Eszter
: Juhász Eszter
A borturizmus hozzájárulása a Balaton turisztikai régió idegenforgalmának fejlődéséhez
: Gut Evelyn
: Gut Evelyn
A japán nők foglalkoztatásának hozzájárulása a japán gazdaság fejlődéséhez
: Horváth Kitti
: Horváth Kitti
Tokaj – Hegyalja borvidék rendezvényturizmusának hozzájárulása a helyi gazdasági fejlődéshez
: Lénárd Réka
: Lénárd Réka
Facebook a középiskolai oktatásban
: Peszleg Petra
: Peszleg Petra
A Facebook tőzsdei bevezetése
: Szakács Norbert
: Szakács Norbert
Bécs településmarketing tevékenységének hozzájárulása a világ legélhetőbb városa cím elnyeréséhez
: Gyömbér Dóra
: Gyömbér Dóra
Facebook marketing - fogyasztói szemmel
: Fenyvesi Laura
: Fenyvesi Laura
The Rebranding of Facebook and the Metaverse Project
: Antal Krisztián
: Antal Krisztián
Az elektronikus bankszolgáltatások bemutatása és hozzájárulása az MKB Bank versenyképességéhez
: Szilágyi Tímea
: Szilágyi Tímea
A budapesti kulturális és gasztronómiai fesztiválok bemutatása és hozzájárulása a turizmushoz
: Kiss Alexandra
: Kiss Alexandra
A coaching és mentoring hozzájárulása a szakmai munkához az AIESEC után
: Nagyházu Szabina Klára
: Nagyházu Szabina Klára
A Facebook tündöklése és "hanyatlása"
: Karmacsi Fanni
: Karmacsi Fanni
Tőkeköltség becslés a Facebook esetében
: Zsiros Tamás
: Zsiros Tamás
A Facebook hatása a 14-20 éves fiatalok kapcsolattartási szokásaira
: Balogh-Szőr Anita
: Balogh-Szőr Anita
A Facebook hatásai. A Facebook hatása az egyénre,a társadalomra és az üzleti életre
: Skuczi Leila
: Skuczi Leila
TikTok az új Facebook
: Kővári Barbara
: Kővári Barbara
Az AIESEC, mint nemzetközi szervezet hozzájárulása és lehetőségei a magyar vállalatok számára
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
A Facebook jelentősége a vállalatok marketingkommunikációjában
: Vasas István
: Vasas István
A Facebook és a Lovemarks kapcsolata
: Juhász Ágnes
: Juhász Ágnes
Facebook csoportok jelentősége a közösségi médiában
: Farkas Anna
: Farkas Anna
Szóbeszéd marketing üzenetek terjedése a Facebook-on
: Szilágyi Petra
Published: (2014)
: Szilágyi Petra
Published: (2014)
A Facebook mint marketingkommunikációs felület Az UNIQA Biztosító Zrt. esettanulmánya
: Szőkéné Faragó Anikó
Published: (2013)
: Szőkéné Faragó Anikó
Published: (2013)
Facebook ország gyermekei Hogyan befolyásolja a közösségi háló az 5.-8. osztályos diákok fogyasztói magatartását?
: Baumgartner Júlia
: Baumgartner Júlia
A kontrolling vállalati sikerhez való hozzájárulása - A Ricosta Schuhfabriken GmbH kontrolling gyakorlatának bemutatása
: Feskó Mária Vivien
: Feskó Mária Vivien
Facebook tartalommarketing a személyes öngondoskodás nevű oldalon
: Kántor Orsolya
: Kántor Orsolya
A NÖVEKEDÉSI PÁLYÁRA ÁLLÓ MAGYARORSZÁG MONETÁRIS POLITIKÁJA, NEMKONVENCIONÁLIS ESZKÖZÖK HASZNÁLATA ÉS HOZZÁJÁRULÁSA A GAZDASÁGI FELLENDÜLÉSHEZ
: Csősz András
: Csősz András
A Facebook-jelenség hatása a fogyasztói identitás torzulására
: Gergály Katalin
Published: (2013)
: Gergály Katalin
Published: (2013)
A Facebook hálójában avagy Közösségi oldalon a cégem
: Hanyecz Noémi
: Hanyecz Noémi
A kis- és középvállalatok hitelezési folyamata a magyar bankrendszerben, az MNB Növekedési Hitelprogramkának hozzájárulása a sikerükhöz
: Turák Róbert
: Turák Róbert
"A turisztikai stratégiai és operatív programok szerepe és hozzájárulása a tervezési régiók turisztikai fejlődéséhez" című szakdolgozat
: Szitár Zoltán Endre
: Szitár Zoltán Endre
Tőzsdei bevezetés a Facebook és a LinkedIn példáján keresztül
: Kozák Dániel
: Kozák Dániel
A Facebook és a Google automatizált hirdetési rendszerének bemutatása
: Gyenes Fanny
: Gyenes Fanny
A közösségi média hatása a Facebook generáció munkavállalási szokásair
: Del Medico Rossinelli Renáta
: Del Medico Rossinelli Renáta
Az OVB Vermögensberatung Kft. marketing tevékenységének vizsgálata a Facebook-on
: Csanádi Inez
: Csanádi Inez
A magyar piacvezető bankok Facebook jelenléte 2022 első negyedévében
: Gácsi Dorka Éva
: Gácsi Dorka Éva
A Facebook és az Instagram, mint közösségimédia-hirdetés felületek.
: Mészáros Róza Dorottya
: Mészáros Róza Dorottya
Facebook vagy weboldal? Egy árnyékolástechnikai cég online jelenlétének kérdései
: Nagy-Varga Alexa
: Nagy-Varga Alexa
Az Instagram és Facebook szerepe az online reklámozásban Magyarországon
: Laczi Dorottya
: Laczi Dorottya
Similar Items
-
A kazincbarcikai Kolorfesztivál hozzájárulása Kazincbarcika és kistérsége fejlődéséhez
: Fáczán Brigitta -
Márkakövetés a Facebook-on
: Juhász Eszter -
A borturizmus hozzájárulása a Balaton turisztikai régió idegenforgalmának fejlődéséhez
: Gut Evelyn -
A japán nők foglalkoztatásának hozzájárulása a japán gazdaság fejlődéséhez
: Horváth Kitti -
Tokaj – Hegyalja borvidék rendezvényturizmusának hozzájárulása a helyi gazdasági fejlődéshez
: Lénárd Réka