Az AI által készült vizuális tartalmak és fogyasztóik viszonya
Elmentve itt :
| Szerző: | Szekeres Tamás |
|---|---|
| További közreműködők: |
Mezriczky Marcell
Molnár Szilvia |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | AI digitális média fogyasztói magatartás GAN márkakommunikáció mesterséges intelligencia szerzői jog tartalomgyártás vizuális tartalom |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56225 |
Hasonló tételek
A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében
: Szakállas Boglárka
: Szakállas Boglárka
Felhasználók által létrehozott tartalmak hatásai a hazai Y és Z generáció utazási döntéseire
: László Evelin
: László Evelin
Munkavállalók szakmai továbbképzésekhez való viszonya
: Szekeres Dalma
: Szekeres Dalma
Irodalmi tartalmak marketing támogatása digitális alkalmazásokkal
: Berczi Klára
: Berczi Klára
Digitális marketing trendek változása (Rövid videós tartalmak)
: Veres Nikoletta
: Veres Nikoletta
Mozgóképes tartalmak és a marketing kapcsolata az internetes felületen
: Balázs Viktor
: Balázs Viktor
Zöldségek felhasználásával készült desszertek, mint egészségesebb alternatívák
: Sipos Bolda Szemőke
: Sipos Bolda Szemőke
A televízióban látható erőszakos tartalmak hatása a jövő kor generációjára
: Bódor Virág
: Bódor Virág
Képes hirdetések vizuális és pszichológiai eszközei
: Fór Petra
: Fór Petra
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva
: Kazsoki Fanni Éva
AI security in the EU under the framework of the EU AI Act
: Ben Mna Yassine
: Ben Mna Yassine
A sertéshús és sertéshúsból készült termékek fogyasztói trendjei
: Bartha Andrea
Megjelent: (2012)
: Bartha Andrea
Megjelent: (2012)
Munkaidő, munkakör, és a munkabér viszonya Magyarországon
: Dósa-Gondon Tamás
: Dósa-Gondon Tamás
Healthcare in the age of AI
: Sajti Kíra Viktória
: Sajti Kíra Viktória
AI megoldások alkalmazása, és AI influenszerek integrálása márkák marketingkommunikációs tevékenységébe
: Lukács Martina
: Lukács Martina
Az Öreg Kalász Bt. spontán erjedésű kovásszal készült kenyereinek bemutatása
: Farkas Laura Fruzsina
: Farkas Laura Fruzsina
A vizuális e-kereskedelem. A mesterséges intelligencia alapú vizuális keresés és a kiterjesztett valóság használata az online vásárlások során.
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
A vizuális megjelenés fejlesztése az Üvegneked Kft.-nél
: Csizmadia László
: Csizmadia László
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
A vizuális megjelenés szerepe a digitális marketingben
: Fucskó Bence
: Fucskó Bence
A gyerekek és a média viszonya
: Elekes Adrienn
: Elekes Adrienn
Employee Perceptions of AI Exploring the Relationship Between Perceived Benefits and Skill Gaps in the AI-Driven Workplace
: Huang Viktor Mingchen
: Huang Viktor Mingchen
FX ügyletkötés az AI segítségével
: Buzás Dominik
: Buzás Dominik
Ai a magyar médiában
: Hideg Gyula Barnabás
: Hideg Gyula Barnabás
Az AI influencerek szerepe a marketingkommunikációban virtuális személyiségek hatása a szépségiparra
: Vörös Tamás
: Vörös Tamás
Egyes generációk viszonya az élethosszig tartó tanulással
: Gy.Molnár Gréta
: Gy.Molnár Gréta
A vizuális közösségi média térnyerése, avagy az instagram jelensége
: Pusztai Katalin
: Pusztai Katalin
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia
: Solymoss Júlia
A Magyar Állami Operaház koncepcióváltásáról - vizuális arculatelemek kommunikációja
: Orbán Nóra
: Orbán Nóra
Termékattribútumok vizuális keresése szemkamerás kutatással ízesített sörök dobozain
: Pencz Helga
: Pencz Helga
A termékcsomagolás vizuális elemeinek hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Márton Karolina Ágnes, et al.
: Márton Karolina Ágnes, et al.
A vizuális elemek pszichológiai hatása a márkaidentitás kialakításában
: Tóth Abigél Tímea
: Tóth Abigél Tímea
Eltérő technológiákkal készült húsmarhák vizsgálata a hazai és az Egyesült Államok gasztronómiájában
: Szűcs Dániel
: Szűcs Dániel
Adócsalás, adóelkerülés és a rejtett gazdaság viszonya
: Kohut Alexandra Sarolta
: Kohut Alexandra Sarolta
Táplálékallergiában és táplálékintoleranciában szenvedők számára készült cukrászipari késztermékek fogyasztási szokásainak elemzése
: Gál Melánia
: Gál Melánia
Anyajegyek diagnosztizálása okostelefonnal készült képekből, mesterséges intelligencia és képfeldolgozási módszerek segítségével.
: Papp Márton
: Papp Márton
Az alpha generáció marketingje és az AI
: Laposa Norbert
: Laposa Norbert
Vizuális kommunikáció, különös tekintettel a mozi- és filmplakát-művészetre
: Taylor Dániel
: Taylor Dániel
A reklámok vizuális és auditív elemeinek szinkronitás-preferencia vizsgálata
: Fazekas Norbert
: Fazekas Norbert
A nyomtatott és az online sajtó viszonya az agrárszektorban
: Márkus Adrienn
: Márkus Adrienn
Hasonló tételek
-
A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében
: Szakállas Boglárka -
Felhasználók által létrehozott tartalmak hatásai a hazai Y és Z generáció utazási döntéseire
: László Evelin -
Munkavállalók szakmai továbbképzésekhez való viszonya
: Szekeres Dalma -
Irodalmi tartalmak marketing támogatása digitális alkalmazásokkal
: Berczi Klára -
Digitális marketing trendek változása (Rövid videós tartalmak)
: Veres Nikoletta