Az AI által készült vizuális tartalmak és fogyasztóik viszonya
Elmentve itt :
Szerző: | Szekeres Tamás |
---|---|
További közreműködők: |
Mezriczky Marcell
Molnár Szilvia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | AI digitális média fogyasztói magatartás GAN márkakommunikáció mesterséges intelligencia szerzői jog tartalomgyártás vizuális tartalom |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56225 |
Hasonló tételek
A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében
: Szakállas Boglárka
: Szakállas Boglárka
Felhasználók által létrehozott tartalmak hatásai a hazai Y és Z generáció utazási döntéseire
: László Evelin
: László Evelin
Munkavállalók szakmai továbbképzésekhez való viszonya
: Szekeres Dalma
: Szekeres Dalma
Irodalmi tartalmak marketing támogatása digitális alkalmazásokkal
: Berczi Klára
: Berczi Klára
Digitális marketing trendek változása (Rövid videós tartalmak)
: Veres Nikoletta
: Veres Nikoletta
Mozgóképes tartalmak és a marketing kapcsolata az internetes felületen
: Balázs Viktor
: Balázs Viktor
Healthcare in the age of AI
: Sajti Kíra Viktória
: Sajti Kíra Viktória
AI megoldások alkalmazása, és AI influenszerek integrálása márkák marketingkommunikációs tevékenységébe
: Lukács Martina
: Lukács Martina
Zöldségek felhasználásával készült desszertek, mint egészségesebb alternatívák
: Sipos Bolda Szemőke
: Sipos Bolda Szemőke
Képes hirdetések vizuális és pszichológiai eszközei
: Fór Petra
: Fór Petra
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva
: Kazsoki Fanni Éva
A televízióban látható erőszakos tartalmak hatása a jövő kor generációjára
: Bódor Virág
: Bódor Virág
A sertéshús és sertéshúsból készült termékek fogyasztói trendjei
: Bartha Andrea
Megjelent: (2012)
: Bartha Andrea
Megjelent: (2012)
Az AI influencerek szerepe a marketingkommunikációban virtuális személyiségek hatása a szépségiparra
: Vörös Tamás
: Vörös Tamás
Munkaidő, munkakör, és a munkabér viszonya Magyarországon
: Dósa-Gondon Tamás
: Dósa-Gondon Tamás
A vizuális e-kereskedelem. A mesterséges intelligencia alapú vizuális keresés és a kiterjesztett valóság használata az online vásárlások során.
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
A vizuális megjelenés fejlesztése az Üvegneked Kft.-nél
: Csizmadia László
: Csizmadia László
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
A vizuális megjelenés szerepe a digitális marketingben
: Fucskó Bence
: Fucskó Bence
Az alpha generáció marketingje és az AI
: Laposa Norbert
: Laposa Norbert
Az Öreg Kalász Bt. spontán erjedésű kovásszal készült kenyereinek bemutatása
: Farkas Laura Fruzsina
: Farkas Laura Fruzsina
Generatív AI rendszerek vállalati használata
: Mondi Richárd
: Mondi Richárd
A gyerekek és a média viszonya
: Elekes Adrienn
: Elekes Adrienn
A vizuális közösségi média térnyerése, avagy az instagram jelensége
: Pusztai Katalin
: Pusztai Katalin
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia
: Solymoss Júlia
A Magyar Állami Operaház koncepcióváltásáról - vizuális arculatelemek kommunikációja
: Orbán Nóra
: Orbán Nóra
Termékattribútumok vizuális keresése szemkamerás kutatással ízesített sörök dobozain
: Pencz Helga
: Pencz Helga
Egyes generációk viszonya az élethosszig tartó tanulással
: Gy.Molnár Gréta
: Gy.Molnár Gréta
AI, mint Ipar 4.0 technológia
: Szűcs Bence
: Szűcs Bence
Vizuális kommunikáció, különös tekintettel a mozi- és filmplakát-művészetre
: Taylor Dániel
: Taylor Dániel
A reklámok vizuális és auditív elemeinek szinkronitás-preferencia vizsgálata
: Fazekas Norbert
: Fazekas Norbert
Eltérő technológiákkal készült húsmarhák vizsgálata a hazai és az Egyesült Államok gasztronómiájában
: Szűcs Dániel
: Szűcs Dániel
Táplálékallergiában és táplálékintoleranciában szenvedők számára készült cukrászipari késztermékek fogyasztási szokásainak elemzése
: Gál Melánia
: Gál Melánia
Anyajegyek diagnosztizálása okostelefonnal készült képekből, mesterséges intelligencia és képfeldolgozási módszerek segítségével.
: Papp Márton
: Papp Márton
AI hatása az FMCG kiskereskedelemre és annak fogyasztóira
: Kreisz Vivien Laura
: Kreisz Vivien Laura
Adócsalás, adóelkerülés és a rejtett gazdaság viszonya
: Kohut Alexandra Sarolta
: Kohut Alexandra Sarolta
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra
: Józsa Flóra
A nyomtatott és az online sajtó viszonya az agrárszektorban
: Márkus Adrienn
: Márkus Adrienn
Dél-Kaukázusi országok gazdasági viszonya az Európai Unióval
: Jaczkó Benjámin
: Jaczkó Benjámin
Applications of AI in Marketing Communications and the General Public’s Perception
: Pál Enikő
: Pál Enikő
Hasonló tételek
-
A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében
: Szakállas Boglárka -
Felhasználók által létrehozott tartalmak hatásai a hazai Y és Z generáció utazási döntéseire
: László Evelin -
Munkavállalók szakmai továbbképzésekhez való viszonya
: Szekeres Dalma -
Irodalmi tartalmak marketing támogatása digitális alkalmazásokkal
: Berczi Klára -
Digitális marketing trendek változása (Rövid videós tartalmak)
: Veres Nikoletta