Zeneiség a marketingben Fogyasztási szokások megváltoztatása a zenével

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mihályi Lili
További közreműködők: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Kulcsszavak:marketing
pszichológia
reklámszociológia
reklámzene
zeneiség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56229

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg56229
005 20240920083939.0
008 240920suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Mihályi Lili 
245 1 0 |a Zeneiség a marketingben   |b Fogyasztási szokások megváltoztatása a zenével  |c Mihályi Lili  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A marketing és a zene kapcsolata egy kevésbé kutatott, de annál fontosabb téma. A zene összeköti az embereket és segít kapcsolódni egyes témákhoz. Ennek az átfedésében készült az én szakdolgozatom. Szeretnék rámutatni arra, hogy a zene szerepe milyen meghatározó a reklámokban és a közösségi terekben egyaránt. A technológia adta lehetőségek tükrében alkalmunk nyílik belelátni a reklámzené hatásaiba. A pszichológia és a marketing összekapcsolásával a zene hatását mérhetjük. Az emberek zenei ízlése és a referenciák befolyásolhatják a vásárlási döntéseket és az adott márka iránti elkötelezettségüket. 
695 |a marketing 
695 |a pszichológia 
695 |a reklámszociológia 
695 |a reklámzene 
695 |a zeneiség 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56229/1/ZARODOLGOZAT%20-%20Mihalyi%20Lili.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56229/2/Mih%C3%A1lyi%20Lili_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf  |z Dokumentum-elérés