Digitális marketingkommunikáció a magyarországi vegán fehérjeporok piacán

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Borics Klaudia
További közreműködők: Papp-Váry Dr. Árpád Ferenc
Szabó Petra
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális marketingkommunikáció
étrendkiegészítés
marketingkommunikáció
vegán
vegán fehérjepor
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56248

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56248
005 20240920084003.0
008 240920suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Borics Klaudia 
245 1 0 |a Digitális marketingkommunikáció a magyarországi vegán fehérjeporok piacán  |c Borics Klaudia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az elmúlt évtizedben nagymértékben megnőtt a diéták és életmódváltó programok népszerűsége és minden év elején óriási figyelmet kapnak a médiában. A diétázókk, azaz életmódváltó programban résztvevők egy nagy csoportját képezik a vegánok, akik semmilyen állati eredetű ételt nem fogyasztanak. A vegán életmódot követők számára elengedhetetlen bizonyos étrendkiegészítők alkalmazása annak érdekében, hogy egészséges és teljesértékű életet éljenek. Az étrendkiegészítőket forgalmazó cégek is hamar felismerték ezt a piaci rést, hamar megjelentek termékkínálataik között a vegán termékportfóliók is. Magyarországon a piac hatalmas versenyt bonyolít le a márkák között, amelyek közül a BioTechUSA, a Myprotein és a GymBeam profitálnak a legtöbbet. A vegán fehérjeporok marketingkommunikációja jelenleg nem aktív, azonban az értékesítés zavartalanul folyik, mert a kereslet és kínálat külső beavatkozás nélkül is találkozik ebben a termékkategóriában. A vegán marketingtevékenység nem állandó, hanem trendkövető, viszont a termékek permanensek maradnak. Véleményem szerint az információáramlás a vegán fehérjeporokról egészségügyileg nagyon hasznos lenne, mert jobb megelőzni a kellemetlen egészségügyi helyzeteket, mint kezelni azokat. Kutatásom során a fő hangsúlyt a fehérjeporok vegán márkaépítési törekvéseire, az ehhez kapcsolódó marketingkommunikációs és azon belül is a digitális tevékenységekre helyeztem. Digitális marketing specialista megkérdezésével azonosítottam azokat a területeket, melyek a vegán fehérjeporok esetében jelenleg fennállnak. Interjúkat készítettem a vegán fehérjeporok értékesítésében érintett személyekkel annak érdekében, hogy felmérjem miként vélekednek a marketingkommunikációs lehetőségekről a keresleti és a kínálati oldalakról egyaránt. Dolgozatom során olyan javaslatokat fogalmaztam meg, amelyek hasznosak lehetnek a vegán fehérjeporokkal kapcsolatos információáramlás hatékonyságában, kommunikációjának tudatosságában és új értékesítési szegmens felderítésében. 
695 |a digitális marketingkommunikáció 
695 |a étrendkiegészítés 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a vegán 
695 |a vegán fehérjepor 
700 1 |a Papp-Váry Dr. Árpád Ferenc  |e ths 
700 1 |a Szabó Petra  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56248/1/BoricsKlaudia_diplomadolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56248/2/Borics%20Klaudia%20PV%C3%81.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56248/3/Szab%C3%B3Petra.pdf  |z Dokumentum-elérés