Termékbevezető kampány, jégre töltve

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mészáros Luca
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Kulcsszavak:marketingstratégia
stratégia
termékbevezetés
termékbevezető kampány
termékbevezető stratégia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56254

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg56254
005 20240920084012.0
008 240920suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Mészáros Luca 
245 1 0 |a Termékbevezető kampány, jégre töltve  |c Mészáros Luca  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A záródolgozatomban az általam 2023-ban készített Törley Ice termékbevezető kampány stratégiáját mutatom be és elemzem ki. A dolgozatban kitérek az alkoholfogyasztási valamint pezsgőfogyasztási szokásokra Magyarországon, majd arra, hogy a Z generációnak milyenek a fogyasztási szokásai valamint az alkoholfogyasztási szokásai. Ezután rátérek a stratégia elemzésére, melyet az ügyfél brief bemutatásával kezdek a célcsoport meghatározáson át a pozícionáláson keresztül a key visual és tagline megalkotásáig. Ezután taglalom a problémát, amivel szembesültünk a stratégia megalkotása után, mikor elkezdőtött a tényleges kampány, és ebből kifolyólag azt is, hogy miért és hogyan kellett újrapozícionálni a terméket annak érdekében, hogy sikeres kampányt zárjunk az év végén. 
695 |a marketingstratégia 
695 |a stratégia 
695 |a termékbevezetés 
695 |a termékbevezető kampány 
695 |a termékbevezető stratégia 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56254/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat%2020242..pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56254/2/Bizalmass%C3%A1gi%20k%C3%A9relem%20%C3%A9s%20st%C3%A1tusznyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56254/3/M%C3%A9sz%C3%A1ros%20Luca_b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés