Termékbevezető kampány, jégre töltve
Saved in:
Main Author: | Mészáros Luca |
---|---|
Other Authors: | Oravecz Titanilla Éva |
Kulcsszavak: | marketingstratégia stratégia termékbevezetés termékbevezető kampány termékbevezető stratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56254 |
Similar Items
A Globus VITAL WebAR termékbevezető kampánya
: Szép Barbara Evelin
: Szép Barbara Evelin
Két amerikai elnökválasztási kampány összehasonlító vizsgálata
: Merhala Bettina
: Merhala Bettina
A teaser kampány és pszichológiai hatásai
: Elek Zsuzsanna
Published: (2009)
: Elek Zsuzsanna
Published: (2009)
EGY KONKRÉT MARKETING KAMPÁNY ONLINE HATÉKONYSÁGÁNAK BEMUTATÁSA
: Flaskár László Gergely
: Flaskár László Gergely
A Rossmann Fresh & Crazy kampány hatékonyságának elemzése
: Tomor Dániel
: Tomor Dániel
Pilot marketing kampányok sikeressége - Aegon Nőnapi Kampány
: Csúri Adél
: Csúri Adél
Az online marketingkommunikáció fontossága napjainkban - Wizz Air kampány elemzése
: Varga-Kiss Boglárka
: Varga-Kiss Boglárka
A MeToo-kampány társadalomtörténeti előzményei, gender-elméleti vizsgálata
: Csordás Bettina
: Csordás Bettina
Wellness kultúra kampány tervezése a Danubius Hotels Group számára
: Paholcsek Bálint
: Paholcsek Bálint
Hinora Globál Marketing Kft. marketingkommunikációja és egy konkrét kampány tervezése
: Kovács Szandra
: Kovács Szandra
Az MKB Bank marketingtevékenységének elemzése, az MKB otthonkereső kampány bemutatásán keresztül
: Liska Alexandra
Published: (2012)
: Liska Alexandra
Published: (2012)
A véleményvezérek szerepe a marketingkommunikációban és gyakorlati alkalmazásuk egy kampány során
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Egy nyertes kampány bemutatása. A Vajda Papír Kft. OOOPS! márkájának kommunikációs kampánya
: Bíró Gergő Tamás
: Bíró Gergő Tamás
A Macron-jelenség vizsgálata az elnökválasztási kampány során, illetve az elnökség első évében
: Pandur-Szilágyi Enikő Erzsébet
: Pandur-Szilágyi Enikő Erzsébet
A Kvint-R Kft. nyomtatópiaci marketingstratégiájának, - aktivitásának elemzése, nyomtatópiac kutatása, marketing kampány tervezése
: Molnár Krisztina
: Molnár Krisztina
A Mesterséges intelligencia szerepe a marketing kampány tervezésében és a fogyasztói oldallal való kommunikációban
: Bartonovszki Gergely
: Bartonovszki Gergely
A Spotify térnyerése a freemium üzleti modell és a Spotify Wrapped közösségi média kampány segítségével
: Baranyák Tamás
: Baranyák Tamás
Marketing a hálózati gazdaságban E-marketing és e-PR eszközök és megoldások Online marketing kampány kritikai bemutatása
: Géczi Zsófia
: Géczi Zsófia
A K&H Bank és a kis- és középvállalkozások kapcsolata a finanszírozásban - KKV-kat megcélzó külső és belső finanszírozási kampány elemzése és összehasonlítása
: Gyimóthy Adrienn
: Gyimóthy Adrienn
Transzferárak kialakítása Transzferár-kampány a Schneider Electric-nél /
: Kürtösi Brigitta
: Kürtösi Brigitta
Te vagy Németország egy social marketing kampány a reklámhatékonyság tükrében
: Gróh Maria
: Gróh Maria
Magyarországon is kinyílt a Fehér Liliom a JohnsonDiversey által indított társadalmi célú kampány bevezetése hazánkban
: Sárossi Mónika
Published: (2009)
: Sárossi Mónika
Published: (2009)
Who thinks in pink wins Kampány az emlő önvizsgálat fontosságának tudatosításáért a magyar nők körében egy okostelefonos applikáció segítségével
: Belső Bernadett Éva
: Belső Bernadett Éva
5S a termelési logisztikában
: Mészáros Barbara
: Mészáros Barbara
A Budai Várnegyed gasztronómiai arculatának elemzése
: Mészáros Nóra
: Mészáros Nóra
Feljövő Nap vagy hullócsillag, avagy az influencer marketing
: Mészáros Martina
: Mészáros Martina
Vállalatközi elszámolási rendszerek jelentősége a centralizált vállalati pénzgazdálkozásban
: Mészáros Noémi
: Mészáros Noémi
A Kingspan Kereskedelmi Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének értékelése 5 év adatai alapján
: Mészáros Nóra
: Mészáros Nóra
Az iszlám állam kialakulásától napjainkig
: Mészáros Hajnalka
: Mészáros Hajnalka
Gyakorlatról szóló záródolgozat
: Mészáros Virág
Published: (2016)
: Mészáros Virág
Published: (2016)
Az Alnatura GmbH. társadalmi felelősségvállalásának bemutatása
: Mészáros Andrea
: Mészáros Andrea
A Xerox Corporation CSR tevékenységének részletező elemzése
: Mészáros Aletta
: Mészáros Aletta
Egy új termék piaci bevezetése Creamy Creations, a kreatív joghurt /
: Mészáros Cintia
: Mészáros Cintia
A Szent Anna fogadó kínálatának elemzése, választék szakszerű csoportosítása
: Mészáros Dóra
: Mészáros Dóra
A BasWare IR bevezetése és alkalmazása a Howden SSC-nél
: Mészáros Tamás
: Mészáros Tamás
Az inspiráló munkakörnyezet hatása a Bosch életére és a munkaerőpiacon betöltött pozíciójára
: Mészáros Ágnes
: Mészáros Ágnes
A fogyasztói figyelem és tekintet irányítása a kép alkotója által (fogyasztó és képalkotó szempontból is) az Instagrammon
: Mészáros Virág
: Mészáros Virág
Szépségipari kisvállalkozások működésének és stratégiájának kérdései
: Mészáros Kinga
: Mészáros Kinga
A magyar gyógyszergyártás ÁFA-kezelése nemzetközi viszonylatban
: Mészáros Mária
: Mészáros Mária
Diktátorok vezetői teljesítményének értékelése és elemzése
: Mészáros Dorina
: Mészáros Dorina
Similar Items
-
A Globus VITAL WebAR termékbevezető kampánya
: Szép Barbara Evelin -
Két amerikai elnökválasztási kampány összehasonlító vizsgálata
: Merhala Bettina -
A teaser kampány és pszichológiai hatásai
: Elek Zsuzsanna
Published: (2009) -
EGY KONKRÉT MARKETING KAMPÁNY ONLINE HATÉKONYSÁGÁNAK BEMUTATÁSA
: Flaskár László Gergely -
A Rossmann Fresh & Crazy kampány hatékonyságának elemzése
: Tomor Dániel