Marketingkommunikáció területei 1.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Wieder Klaudia Lia
További közreműködők: Rausch Ádám
Kulcsszavak:marketingkommunikáció
mozi
online marketing
sajtó
televízió
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56260

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg56260
005 20240920084020.0
008 240920suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Wieder Klaudia Lia 
245 1 0 |a Marketingkommunikáció területei 1.  |c Wieder Klaudia Lia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A marketingkommunikáció területei 1.A nyomtatott sajtó jelentősége, a sajtóban való hirdetés szempontjai, sajtóreklámok. A szabadtéri és zárttéri eszközök meghatározása, legfontosabb eszközei (pl. óriásplakát, city-light).A rádió kommunikációs jelentősége, a rádióreklámok fajtái, hatóelemei. A televízió jellemzői, kommunikációs lehetőségei. A mozi, mint médium.Az internet jelenlegi tendenciái, a digitális marketingkommunikáció jellemzői, elemei (honlapok, display típusú hirdetések, keresőmarketing, közösségi média, mobilmarketing). 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a mozi 
695 |a online marketing 
695 |a sajtó 
695 |a televízió 
700 1 |a Rausch Ádám  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56260/1/Wieder%20Klaudia%20Lia%20C59AXE.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56260/2/Wieder%20Klaudia_Szakdolgozat%20%C3%89rt%C3%A9kel%C3%A9s_20240528.pdf  |z Dokumentum-elérés