Fotográfusok személyes márkaépítése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bottlik Dorina
További közreműködők: Ihász Ingrid
Papp-Váry Dr. Árpád Ferenc
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fotóművészet
fotópiac
marketingkommunikáció
márkaépítés
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56305
Leíró adatok
Kivonat:A diplomadolgozatom fő témája a személyes márkaépítés fotósok körében. A dolgozat célja, hogy megismerjem, egy fotográfus vállalkozó hogyan alakíthatja ki saját márkáját sikeresen. A dolgozat első felében bemutatom a fotográfia és a márkaépítés témakörét külön-külön, majd együttesen vizsgálva. A dolgozat második fele a gyakorlati részt foglalja magába, ahol kvantitatív és kvalitatív kutatásokon keresztül keresem a válaszokat kérdéseimre. Ennek érdekében online kérdőíves megkérdezést és mélyinterjúkat alkalmazok egy szűk célcsoport, magyarországi fotós vállalkozók körében. A kutatás fókuszában a technikai felszerelés, a vállalkozás, a fotózási tevékenység és utómunka, az ügyfélkommunikáció és a marketing állnak. Ezen információk sikeres feltárása után ezek kiértékelése, összehasonlítása és további vizsgálata a célom. Három hipotézisvizsgálatot végzek a fotós vállalkozók márkaépítésével összefüggésben, amely során beigazolódik, hogy mindegyik vizsgált ismérv között bizonyítható kapcsolat van. A kutatásom során arra a következtetésre jutok, hogy számos korábban egymástól függetlennek tűnő tényező a vizsgálat alapján hatással van egymásra.