Milyen lehetőségei vannak egy horgász szövetségnek Magyarországon a sikeres szolgáltatásmarketing elérésére?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Holló Enikő
További közreműködők: Lőrincz Andrea
Stark Viktor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
szolgáltatás
szolgáltatásfejlesztés
szolgáltatásmarketing
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56314

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56314
005 20240920084133.0
008 240920suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Holló Enikő 
245 1 0 |a Milyen lehetőségei vannak egy horgász szövetségnek Magyarországon a sikeres szolgáltatásmarketing elérésére?  |c Holló Enikő  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Magyarországon 19 régióban, 1 178 egyedi nyilvántartott halgazdálkodási vízterületen lehet horgászni, és több mint 800 000 fő horgászt tart nyilván a Magyar Országos Horgász Szövetség.Kutatásom célja kideríteni, mennyire vannak tisztában a horgászok a horgász szövetségek munkájával? Továbbá sorra veszem, hogy milyen marketing lehetőségei vannak egy horgász szövetségnek? Illetve mennyire elégedettek a horgászok a kiválasztott Ráckevei Dunaági Horgász Szövetség munkájával? Feltételezésem, hogy a szövetségek megfelelően alkalmazzák a modern kommunikációs lehetőségeket, továbbá a növekvő versenyhelyzetet is megfelelően tudják lehetőségeikhez mérten kezelni. Valamint a szövetségek marketingjét nagyban befolyásolja a frontvonalmenedzsment munkája 
695 |a marketing 
695 |a szolgáltatás 
695 |a szolgáltatásfejlesztés 
695 |a szolgáltatásmarketing 
695 |a turizmus 
700 1 |a Lőrincz Andrea  |e ths 
700 1 |a Stark Viktor  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56314/1/HolloEniko-CF7PLT-BGE-KKK-SZAKDOLGOZAT-KERESKEDELEM-ES-MARKETING.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56314/2/Holl%C3%B3%20Enik%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56314/3/Holl%C3%B3%20Enik%C5%91.pdf  |z Dokumentum-elérés