Kapcsolati marketing Hatékony eszköz a vállalatok versenyképességének növelésére?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Lili
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Piller Dorottya
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
kapcsolati marketing
marketing terv
marketingkommunikáció
olajipar
versenyképesség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56315

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56315
005 20240920084135.0
008 240920suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kovács Lili 
245 1 0 |a Kapcsolati marketing  |b Hatékony eszköz a vállalatok versenyképességének növelésére?  |c Kovács Lili  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A kapcsolati marketing kulcsfontosságú szerepet tölt be a vállalatok sikerében, különösen olyan iparágakban, ahol a hosszútávú ügyfélkapcsolatok kiépítése és fenntartása szükséges a piacképességhez. Az OMV Hungária Kft. esetében a kapcsolati marketingstratégiájának hatékony kidolgozása és végrehajtása kiemelt fontosságú a versenyképesség fenntartásához és a piaci részesedés növeléséhez. Szakdolgozatomban kutatásom célja a központi kérdésre való válasz kiderítése volt, miszerint hatékony eszköz-e a kapcsolati marketing a vállalatok versenyképességének növelésére. 
695 |a 7P modell 
695 |a kapcsolati marketing 
695 |a marketing terv 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a olajipar 
695 |a versenyképesség 
700 1 |a Jäckel Dr. Katalin  |e ths 
700 1 |a Piller Dorottya  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56315/1/Szakdolgozat_Bsc_2024_Kova%CC%81cs%20Lili.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56315/2/Kov%C3%A1cs%20Lili%20.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56315/3/Kov%C3%A1cs%20Lili_k%C3%BCls%C5%91.pdf  |z Dokumentum-elérés