A kereskedelmi televíziózás és a műsorok evolúciója kezdetektől a jelenig és a jövő kihívásai
Saved in:
Main Author: | Jávori Gergő |
---|---|
Other Authors: | Bancsik György |
Kulcsszavak: | RTL streaming televízió televíziós műsor TV2 |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56320 |
Similar Items
Tehetségkutató műsorok a hazai kereskedelmi televíziózásban
: Dezsőfi Nóra
Published: (2013)
: Dezsőfi Nóra
Published: (2013)
Kereskedelmi televíziózás Magyarországon A SuperTV2 kereskedelmi és kommunikációs stratégiájának kritikai elemzése
: Balassa Eszter
Published: (2014)
: Balassa Eszter
Published: (2014)
Az online és televíziós műsorok hatása az étkezési szokásokra
: Tréber Dóra
: Tréber Dóra
A médiában megjelenő gasztronómiai műsorok hatása a magyar társadalomra
: Vass Rózsa Johanna
: Vass Rózsa Johanna
A televíziózás jövőjének lehetséges forgatókönyvei
: Mikes Anita Lilla
: Mikes Anita Lilla
A street food evoluciója
: Vitányi Szabolcs
: Vitányi Szabolcs
A televíziózás hatása az óvodáskorú gyermekekre
: Cseke Dorina
: Cseke Dorina
A Posta Biztosító Gálák Evolúciója
: Máté Fanni
: Máté Fanni
Közszolgálati televíziózás az Egyesült Királyságban és Magyarországon
: Szabó Laura Ildikó
: Szabó Laura Ildikó
A Sportriporteri attitűd változása a televíziózás korában
: Szűcs Levente Ákos
: Szűcs Levente Ákos
A bizalom és az együttműködés evolúciója
: Marosán György
Published: (2006)
: Marosán György
Published: (2006)
Az online diplomácia evolúciója Spanyolországban
: Szücs Diána
: Szücs Diána
A digitalizációs médiaforradalom kérdései a digitális televíziózás mentén
: Tóth Róbert Ákos
: Tóth Róbert Ákos
A televíziózás relevanciájának vizsgálata a streaming szolgáltatások világában
: Kiss-Gremsperger Dániel
: Kiss-Gremsperger Dániel
A pénzügyi rendszerek evolúciója A digitális pénz és a blokklánc technológia szerepe
: Horváth Krisztián János
: Horváth Krisztián János
A Magyar Sportdiplomácia Evolúciója és Kritikai Értékelése
: Eiterer Patrik Dominik
: Eiterer Patrik Dominik
A digitális televíziózás fejlődése és helyzete Magyarországon és Európában
: Varga Csaba
: Varga Csaba
Közszolgálati és kereskedelmi televíziózás Magyarországon, a TV2 és az RTL Klub harca a nézők megszerzéséért
: Kiss Gábor
: Kiss Gábor
Az intézmények szerepe a demokrácia evolúciója során
: Rostás István
: Rostás István
A monetarizmus evolúciója és a modern monetáris elmélet
: Szabó Lehel
: Szabó Lehel
Kína és India szomszédi viszonyának evolúciója 1950-2022
: Berta Zsófia
: Berta Zsófia
A pénzügyi kommunikáció evolúciója a SWIFT-rendszer bemutatásán keresztül
: Tóth Tamás
: Tóth Tamás
A projektmenedzsment módszertan evolúciója - a DA térnyerése az IT projektkultúrában
: Jakab Cintia
: Jakab Cintia
A televíziózás átalakulása az idők során, különös tekintettel a valóságshow-műsorokra
: Tóth Daniella
: Tóth Daniella
A „K. K. Kft.” evolúciója az egyéni vállalkozás és a korlátolt felelősségű társaság alapításához kapcsolódó szervezési és számviteli feladatok, valamint a gazdasági társaságok egyesülésének lépései, számviteli sajátosságai
: Bazsika Ágnes
: Bazsika Ágnes
A „K. K. Kft.” evolúciója az egyéni vállalkozás és a korlátolt felelősségű társaság alapításához kapcsolódó szervezési és számviteli feladatok, valamint a gazdasági társaságok egyesülésének lépései, számviteli sajátosságai
: Bazsika Ágnes
: Bazsika Ágnes
Az online vásárlás evolúciója centrum áruháztól az About you-ig
: Vass Nikolett
: Vass Nikolett
„HÁT, AKKOR ÍGY KELL ÉLNÜNK” - A médiahasználat szociális reprezentációinak vizsgálata a magyar televíziózás történetében
: Kiss Richárd János
: Kiss Richárd János
A marketing evolúciója a fogyasztók szempontjából - avagy a cipőbolttól az érzékszervi marketingig
: Fehér Barbara
Published: (2008)
: Fehér Barbara
Published: (2008)
A jövő kihívása a digitális televíziózás
: Juhász Adrienn
: Juhász Adrienn
Az Infótörvénytől a GDPR-on át a gyakorlati alkalmazásig, azaz a személyes adatvédelem evolúciója
: Sipos László Dániel
: Sipos László Dániel
A kuponos üzleti modell evolúciója és kritikai bemutatása a magyarországi piacvezető - Bónusz Brigád - szempontjából
: Jambrik Nikolett
: Jambrik Nikolett
Az informatikai támadások és az ellenük kialakított védelmi lehetőségek evolúciója, tudatosság az informatikai biztonság terén
: Szabó Regina
: Szabó Regina
A logó szerepe és evolúciója egy ipari vállalat életében - Arculatváltás a felhasználók szemével a Bosch Rexroth új logója kapcsán
: Pásztor Boglárka
: Pásztor Boglárka
A kiégés jelensége és jelenlétének vizsgálata egy magyarországi szolgáltató központ munkavállalóinak körében
: Jávori Zoltán
: Jávori Zoltán
Az Air France – KLM elektronikus kereskedelmi fejlődése a kezdetektől a napjainkig
: Csősz-Nagy Dorottya
: Csősz-Nagy Dorottya
Az Energofish Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. kereskedelmi és marketing tevékenységének bemutatása
: Móricz Gergő
: Móricz Gergő
KOCKÁZATKEZELÉS JELENTŐSÉGE PIACBŐVÍTÉS ESETÉN – ÚJ KERESKEDELMI EGYSÉG NYITÁSA KAPCSÁN – EGY KERESKEDELMI VÁLLALKOZÁSNÁL
: Molnár Gergő
: Molnár Gergő
A gazdasági válságok kialakulásának főbb okai, elemzése konkrét példákon keresztül a kezdetektől napjainkig
: Farkas Gergő
: Farkas Gergő
Magyar első osztáyú labdarúgó klubok kereskedelmi lehetőségei
: Kopjári Gergő
: Kopjári Gergő
Similar Items
-
Tehetségkutató műsorok a hazai kereskedelmi televíziózásban
: Dezsőfi Nóra
Published: (2013) -
Kereskedelmi televíziózás Magyarországon A SuperTV2 kereskedelmi és kommunikációs stratégiájának kritikai elemzése
: Balassa Eszter
Published: (2014) -
Az online és televíziós műsorok hatása az étkezési szokásokra
: Tréber Dóra -
A médiában megjelenő gasztronómiai műsorok hatása a magyar társadalomra
: Vass Rózsa Johanna -
A televíziózás jövőjének lehetséges forgatókönyvei
: Mikes Anita Lilla