Interaktív belső kommunikáció - Digitális megoldások a vállalati kultúrában
Elmentve itt :
Szerző: | Balázs Jázmin |
---|---|
További közreműködők: | Mosonyiné Ádám Gizella |
Kulcsszavak: | Belső brandépítés belső kommunikáció beszerzés Munkavállalói aktivitás webshop |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56341 |
Hasonló tételek
Direkt és interaktív marketing
: Kónya Judit
: Kónya Judit
Interaktív tábla a szaknyelvi órákon
: Kétyi András
Megjelent: (2008)
: Kétyi András
Megjelent: (2008)
Interaktív tanulás a készségfejlesztő órán
: Jármai Erzsébet Mária
Megjelent: (2016)
: Jármai Erzsébet Mária
Megjelent: (2016)
A vállalati CRM rendszer kihasználtságának javítása interaktív e-learning bevezetésével
: Sinkó Andrea
: Sinkó Andrea
Kultúrában utazunk Szponzoráció a képzőművészetben
: Koczó Krisztina
: Koczó Krisztina
Az angol mint közvetítő nyelv szerepe a vállalati kultúrában
: Király Dániel Sebestyén
: Király Dániel Sebestyén
Nagyvállalati digitális megoldások
: Pusztai Petra
: Pusztai Petra
A belső vállalati kommunikáció sajátosságai egy magyar kisvállalat alapján
: Szabó Klaudia
: Szabó Klaudia
A vállalati belső kommunikáció fejlődése a digitális térben a pandémia helyzet okozta kényszer miatt
: Juhász Laura
: Juhász Laura
Digitális megoldások a vállalati folyamatok könnyítése/hatékonyság növelése érdekében
: Kis Csaba
: Kis Csaba
Digitális kommunikáció a munkahelyen - hatékony belső kommunikáció egy multinacionális vállalat magyarországi leányvállalatánál
: Briski Melinda
: Briski Melinda
Reklámversenyek szerepe a magyar ügynökségi kultúrában
: Zámbori Szilvia
: Zámbori Szilvia
Jelképek és szimbólumok a kínai kultúrában
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
A fogyasztók már bekapcsolódtak avagy Kétoldalú, interaktív marketingkommunikáció az online felületeken
: Kazinczi Eszter
: Kazinczi Eszter
Vállalati belső kommunikáció hatásai az iData Kft.-nél
: Kaiser Gábor
: Kaiser Gábor
Vállalati belső kommunikáció bemutatása két prémium autómárka hazai viszonteladójánál
: Csernavölgyi Márton István
: Csernavölgyi Márton István
A szurkolói közösségek szerepe a kultúrában Kérdőíves kutatás a magyar kontextusban
: Hubert Dávid
: Hubert Dávid
A munkahelyi spiritualitás organizációs szerepe a szervezeti kultúrában
: Jusztin Veronika
: Jusztin Veronika
Viselkedéstechnikai elemek változatai két európai kultúrában Spanyolroszág és Franciaország közötti különbségek
: Simon Tamara
: Simon Tamara
Digitális megoldások a Front Office területén
: Vincze Bence
: Vincze Bence
Elektronikus fizetési megoldások digitális pénzügyeink tükrében
: Orosz Attila
: Orosz Attila
AZ EURÓPAI UNIÓ ÉS OROSZORSZÁG ÁTALAKULT KÜLKERESKEDELMI KAPCSOLATÁNAK A VÁLLALATI KULTÚRÁBAN ALKALMAZOTT, MARKETINGESZKÖZÖKRE GYAKOROLT HATÁSA
: ILNICZKI GABRIELLA
: ILNICZKI GABRIELLA
A jó kapcsolat alapja a jó kommunikáció, avagy belső kommunikációs IT platformok a vállalati életben
: Tulkán Adél
: Tulkán Adél
A jó kapcsolat alapja, a jó kommunikáció, avagy belső kommunikációs IT platformok a vállalati életben
: Tulkán Adél
: Tulkán Adél
Miért népszerűek a sorozatgyilkosok a médiában és fogyasztói kultúrában?
: Horváth Alexa Lizett
: Horváth Alexa Lizett
Digitális megoldások a 21. századi esküvők világában
: Ilonczai Sára
: Ilonczai Sára
Belső vállalati kommunikáció vizsgálata egy magyar HR szolgáltató cég példáján kersztül
: Polyák Edina
: Polyák Edina
A T-Systems belső kommunikációs rendszere
: Legány Krisztina
: Legány Krisztina
Kommunikáció a digitális generációval
: Molnárné Szerencsi Ágnes
: Molnárné Szerencsi Ágnes
Balance Jógastúdió. Külső és belső vállalati kommunikáció Marketing és PR a gyakorlatban
: Narancsik Virág
: Narancsik Virág
Digitális kommunikáció, online bankolás
: Guardamagna Cristiano
: Guardamagna Cristiano
Vállalaton belüli digitális kommunikáció
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
Vállalati adattárolási és adatminőség biztosítási megoldások
: Dobó Bernadett
: Dobó Bernadett
Belső kommunikáció jelentősége a Waberer’s életében
: Varga Viktória Vivien
: Varga Viktória Vivien
A digitális kommunikáció új platformjai
: Schatz Réka Krisztina
: Schatz Réka Krisztina
Digitális kommunikáció szerepe a márkaépítésben
: Pintér Viktória
: Pintér Viktória
PROJEKT IRODA A SZERVEZETBEN - PROJEKTEK EGYÜTTES MENEDZSELÉSE ÉS PROJEKT IRODA MŰKÖDÉSE SPECIÁLIS VÁLLALATI KULTÚRÁBAN, A MÁV-START ZRT. SZERVEZETÉBEN
: Czimbalek Dávid
: Czimbalek Dávid
Gyorséttermi cég belső kommunikációs tevékenységének vizsgálata
: Papp Noémi
: Papp Noémi
A hazai kis- és középvállalkozások digitális megjelenése és a digitális megoldások használatának fejlődési lehetőségei
: Krebsz Rebeka Mónika
: Krebsz Rebeka Mónika
Egy banki termék szerepe a hazai pénzügyi kultúrában megvalósítható banki szolgáltatások kialakításában
: Majer Anita
: Majer Anita
Hasonló tételek
-
Direkt és interaktív marketing
: Kónya Judit -
Interaktív tábla a szaknyelvi órákon
: Kétyi András
Megjelent: (2008) -
Interaktív tanulás a készségfejlesztő órán
: Jármai Erzsébet Mária
Megjelent: (2016) -
A vállalati CRM rendszer kihasználtságának javítása interaktív e-learning bevezetésével
: Sinkó Andrea -
Kultúrában utazunk Szponzoráció a képzőművészetben
: Koczó Krisztina