Lehet másképp is! Ügyfélélmény a Telekom világában Ügyfélelégedettség mérése és azok következményei

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kovács Petra
Other Authors: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Kulcsszavak:7P modell
fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
fogyasztói elégedettség mérése
telekommunikáció
ügyfélszolgálat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56349

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg56349
005 20240920084218.0
008 240920suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kovács Petra 
245 1 0 |a Lehet másképp is! Ügyfélélmény a Telekom világában   |b Ügyfélelégedettség mérése és azok következményei  |c Kovács Petra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom fő témája az ügyfélelégedettség és az ehhez kapcsolódó fogalmak és mérési folyamatainak elemzése, mely elméleti és gyakorlati példákkal került alátámasztásra. Dolgozatom elsődleges célja az ügyfélelégedettség és az ügyfélélmény közötti kapcsolat feltárása és elemzése a Telekom világában. A kutatásomhoz kvantitatív kutatási módszert, azon belül is a megkérdezéses, kérdőíves módszert alkalmaztam. A kutatásom célcsoportja elsősorban a 18. életévüket betöltött, Telekom által szerződött ügyfelek voltak. A felmérést a Telekom ügyfelei körében végeztem el, akik legalább egy db Telekom általi szolgáltatást használnak. A kutatásom fókusza a hipotéziseim bizonyítása, vagy annak cáfolása volt. A kérdőív eredményei alapján úgy gondolom, hogy sikerült bebizonyítanom hipotézisemet, miszerint az ügyfelek elégedettségét és hűségét a Telekom szolgáltatásaival leginkább azok a tényezők befolyásolják, amelyek a Telekom márkaismertségére és megbízhatóságára, a megfelelő és stabil lefedettségre, valamint a személyes igényekhez igazított kombinálható csomagokra és opciókra fókuszálnak. 
695 |a 7P modell 
695 |a fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség 
695 |a fogyasztói elégedettség mérése 
695 |a telekommunikáció 
695 |a ügyfélszolgálat 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56349/1/Lehet%20m%C3%A1sk%C3%A9pp%20is%21%20%C3%9Cgyf%C3%A9l%C3%A9lm%C3%A9ny%20a%20Telekom%20vil%C3%A1g%C3%A1ban.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56349/2/Kov%C3%A1cs%20Petra_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf  |z Dokumentum-elérés