Lehet másképp is! Ügyfélélmény a Telekom világában Ügyfélelégedettség mérése és azok következményei
Elmentve itt :
Szerző: | Kovács Petra |
---|---|
További közreműködők: | Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet |
Kulcsszavak: | 7P modell fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség fogyasztói elégedettség mérése telekommunikáció ügyfélszolgálat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56349 |
Hasonló tételek
Egészség másképp
: Malatinszky Viktória
: Malatinszky Viktória
Az ügyfélélmény a Telekom és az ügyfél oldaláról
: Andrejszki Alex Levente
: Andrejszki Alex Levente
Kiállítás másképp, a jövő virtuális kiállítás
: Tóber Edina
: Tóber Edina
A digitális ügyfélélmény szerepe a szolgáltató szektorban, fókuszban a Magyar Telekom Nyrt.
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
Mindenki másképp használja? Okostelefon-használati szokások az Y és Z generációk tagjai körében
: Szegedi Máté
Megjelent: (2013)
: Szegedi Máté
Megjelent: (2013)
Fapados Légitársaságok Ügyfélélmény menedzsmentje
: Kovács Márk
: Kovács Márk
Ugyanaz – másképp? Az agilis coaching Külső konzulens
: Danka Zsuzsa
: Danka Zsuzsa
A közösségi média használata másképp, avagy A fizetett hirdetések
: Kishonti Rebeka Anna
: Kishonti Rebeka Anna
Ügyfélélmény a streaming szolgáltatók piacán
: Tóth Ákos
: Tóth Ákos
Ügyfélélmény jelentősége a vállalatok életében
: Nagy Martin
: Nagy Martin
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában
: Lukács Martina
: Lukács Martina
Fenntarthatóság másképp - Fenntarthatósági válságra való felkészülés fontossága egyéni és vállalati szinten
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
Mindenki másképp egyforma! Kísérlet az interkulturális konfliktusok feltérképezésére, amerikai-magyar relációban.
: Holczhacker Vivien
: Holczhacker Vivien
Ügyfélélmény és Ügyfélkapcsolatok az OTP-nél
: szalai bence
: szalai bence
Az ügyfélélmény szerepe a hazai vásárlásokban
: Török Gergely
: Török Gergely
A KKV szektor ügyfélélmény vizsgálata a Faktoring szolgáltatással kapcsolatban
: Kovács Borbála
: Kovács Borbála
Az ügyfélélmény szerepe a banki vállalati ügyfélkiszolgálásban
: Májer Bence
: Májer Bence
Hogyan lehet vezetőként coach sapkában eredményesnek lenni?
: Kovács Hajnalka
: Kovács Hajnalka
Magyar Telekom Nyrt. ügyfélpanaszai és azok kezelése
: Reikort Anikó
: Reikort Anikó
Az ügyfélélmény-menedzsment kihívásai egy nemzetközi telekommunikációs vállalatnál
: Demeter Dávid
: Demeter Dávid
Bankmarketing és ügyfélélmény kialakítása a banki szektroban - Fókuszban a Budapest Bank Zrt.
: Kovács Laura
: Kovács Laura
Ösztönzés másképp - A reklám és a fogyasztó kapcsolata, avagy a fenntartható fejlődés a XXI. században
: Mészáros Péter Pál
: Mészáros Péter Pál
Lehet-e Magyarországon húzóágazat a mezőgazdaság?
: Ilyés Levente László
: Ilyés Levente László
Ügyfélélmény az autóvásárláskor és az azt megelőző döntési folyamat
: Wáhr Bence Zoltán
: Wáhr Bence Zoltán
Lehet-e egy sportlovarda jövedelemező befektetés?
: Barna Christopher Andrew
: Barna Christopher Andrew
Hogyan lehet sikeres egy iskola marketingterve?
: Lakatos Mária
: Lakatos Mária
Ügyfélélmény, mint növekvő trend, vagy a lendkerék modell megjelenése
: Mezei Bálint
: Mezei Bálint
A digitalizáció hatása a bankszektorban és az ügyfélélmény felértékelődése Magyarországon
: Lévai Dániel
: Lévai Dániel
A konfliktuskezelés eleme lehet a cég stratégiájának?
: Fenyvesi Mercédesz
: Fenyvesi Mercédesz
Ügyfélélmény menedzsment a munkatársak szemszögéből vizsgálva a Vodafone Zalaegerszegi Márkaüzletében
: Vajmi Laura
: Vajmi Laura
Az ügyfélélmény növelése a luxuskiszolgálás területén, különös tekintettel a luxusvendéglátásra
: Ládi Eszter Kata
: Ládi Eszter Kata
A Telekom Kraft. A Telekom fiataloknak kialakított márkájának elemzése.
: Ujhelyi Dorottya
: Ujhelyi Dorottya
Innovatív üzleti megoldások Magyarországon a kkv szektorban- ügyfélélmény vizsgálatának szempontjából
: Bagó Diána
: Bagó Diána
The end of Switzerland ; Budapest Európa fürdő-fővárosa lehet [fordítás]
: Dimity Annamária
: Dimity Annamária
Minden, amit a reklámról tudni lehet és kell
: Farkas Laura
: Farkas Laura
Az ügyfélélmény és ügyfélkapcsolat szerepe és bemutatása az OTP Bankon keresztül
: Molnár Henriett
: Molnár Henriett
KKV szegmens ügyfélélmény elvárásai a Raiffeisen Bank Zrt. ügyfelein keresztül vizsgálva
: Gitei Barbara
: Gitei Barbara
Tüntetni szabad, lógni csak a szülők segítségével lehet.
: Nagy Alexandra
: Nagy Alexandra
Pénzügyi szolgáltatások a portfolióban. Maximális ügyfélélmény és hűség elérése az e-kereskedelemben.
: Ritecz Kristóf Gábor
: Ritecz Kristóf Gábor
A Telekom Volt Fesztivál szállás lehetőségeinek elemzése és azok fejlesztési lehetőségei
: Menyhárt Krisztina
: Menyhárt Krisztina
Hasonló tételek
-
Egészség másképp
: Malatinszky Viktória -
Az ügyfélélmény a Telekom és az ügyfél oldaláról
: Andrejszki Alex Levente -
Kiállítás másképp, a jövő virtuális kiállítás
: Tóber Edina -
A digitális ügyfélélmény szerepe a szolgáltató szektorban, fókuszban a Magyar Telekom Nyrt.
: Szabó Cintia -
Mindenki másképp használja? Okostelefon-használati szokások az Y és Z generációk tagjai körében
: Szegedi Máté
Megjelent: (2013)