Az UNIQA Biztosító Zrt. elemzése marketing szempontból

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tősér Dorián
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Kulcsszavak:7P modell
biztosítás(ok)
direkt marketing
SWOT-elemzés
telefonmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56356
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom során az UNIQA Biztosító Zrt. szakmai gyakorlati munkahelyem elemeztem marketing és sales szempontból. A cégnél eltöltött idő során biztosítási tanácsadó munkakörben dolgoztam. Telefonon értékesítettem különféle biztosításokat, lakás-, baleset-, és gépjármű biztosításokat. Dolgozatom egy rövid bevezetéssel indítom, melyet a szakirodalmi elemzés követ. Pár fogalom kifejtése után szót ejtek az UNIQA weboldaláról, a 2024 márciusában zajló lakáskampányról. A céget elemzem a 7p és a SWOT analízis alapján is. Egy versenytárs elemzés is megtalálható a dolgozatomban. Végeztem egy mély interjút Varjú Jánossal, a cég direkt értékesítési igazgatójával, ennek elemzésével és egy összefoglalással zárom írásom.