Badacsonyi bormarketing

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Svedics Daniella
További közreműködők: Szabadkai Ákos
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Badacsony
bormarketing
borturizmus
SWOT-elemzés
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56357
Leíró adatok
Kivonat:A bor és a borfogyasztás akár, mint kulturális jellemző, erőteljesen kötődik a magyar nemzeti karakterhez. Bizonyítja, hogy már a kora újkorban is gyakran hivatkoznak erre a jegyre a magyarok akkori természetrajzaikon. A bormarketing hatására folyamatosan növekvő borpiaci szerep fontos kulturális és gazdasági cél Magyarország számára. A bormarketing már önmagában is összetett tevékenységet jelöl, a hazai és nemzetközi piaci változások, a globális verseny fokozódása és a természeti kihívások ugyanakkor tovább árnyalják ezt a képet.