Badacsonyi bormarketing
Elmentve itt :
| Szerző: | Svedics Daniella |
|---|---|
| További közreműködők: |
Szabadkai Ákos
Totth Dr. Gedeon |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Badacsony bormarketing borturizmus SWOT-elemzés Z generáció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56357 |
Hasonló tételek
Bio- és biodinamikus bormarketing stratégia a Badacsonyi borvidék borászataiban, innovációs lehetőségek külhoni mintára
: Szászi Titanilla Márta
: Szászi Titanilla Márta
Badacsonyi borturizmus
: Andics Dóra Zsófia
: Andics Dóra Zsófia
A badacsonyi borturizmus múltja, jelene és jövője
: Biró Márk
: Biró Márk
Bormarketing a Stier pincészet tükrében
: Stier Lilla
: Stier Lilla
Családi vállalkozások generációváltás hatásának bemutatása a badacsonyi régióban
: Szita Nóra
: Szita Nóra
A Badacsonyi borvidék bemutatása, szerepe a regionális vendéglátásban
: Hertelendy Mátyás
: Hertelendy Mátyás
A badacsonyi borvidék bemutatása egy családi pincészeten keresztül
: Vágó-Kálmán Kitti
: Vágó-Kálmán Kitti
A borkultúra és a bormarketing kapcsolata
: Varga László Bence
: Varga László Bence
A bormarketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Czipe Edina
: Czipe Edina
Bormarketing a prémium kategóriában Gere Attila pincészete a villányi borvidéken
: Bodó Réka
: Bodó Réka
A Badacsonyi borvidék marketingtevékenységének bemutatása a Bakos Pincészeten keresztül
: Turcsán Pál
: Turcsán Pál
A hazai bormarketing szerepének vizsgálata a borturizmusban
: Nyerges Norina
: Nyerges Norina
A bormarketing szerepe és fontossága egy márka életében
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
A hazai bormarketing főbb tendenciái és stratégiai eszközei
: Csomor Flóra
: Csomor Flóra
A Badacsonyi borvidék pincészeteinek marketingmix elemzése a Gilvesy Pincészeten keresztül szemléltetve
: Bokor Bence
: Bokor Bence
A bormarketing vizsgálata, és a Lajkó Borászat marketing elemzése
: Hajdu Dávid Mihály
: Hajdu Dávid Mihály
A bormarketing hatása a borfogyasztásra az Észak-magyarországi régióban
: Kós Gertrud
: Kós Gertrud
A bormarketing és fogyasztói szokások szekszárdi és francia példákkal
: Bartha Viktória
: Bartha Viktória
A BADACSONYI BORVIDÉK BEMUTATÁSA, ÉS AZ ALMA MATER TANÉTTEREMBEN FORGALMAZOTT BORAIK JELLEMZÉSE
: Eke Katalin
: Eke Katalin
A kistermelői borászatok szerepe, különös tekintettel a Badacsonyi és Balaton felvidéki borvidéken
: Simon Dóra
: Simon Dóra
A szolgáltatás kiterjesztett elemeinek szerepe a Semmi Extra esetében
: Svedics Daniella
: Svedics Daniella
Fenntartható éttermek Magyarországon
: Svedics Daniella
: Svedics Daniella
Borturizmus és bormarketing jelentőségének vizsgálata a balatoni és villányi régiókban
: Geszler Kyra
: Geszler Kyra
A bormarketing jelentősége, a hazai borturizmus és a rendezvények tükrében
: Jaszenák Tamás
: Jaszenák Tamás
Bormarketing és a márkaépítés szerepe a Laposa Birtok példáján bemutatva
: Angyal Orsolya
: Angyal Orsolya
A magyar borok hazai és nemzetközi megítélése a bormarketing tevékenység tükrében
: Papp Zsuzsanna Zsófia
: Papp Zsuzsanna Zsófia
A Badacsonyi borvidék borászati, turisztikai és gasztronómiai kínálatának vizsgálata a régió sajátosságainak előtérbe helyezésével
: Lászka Patrik
: Lászka Patrik
Bormarketing- A közösségi média hatása a borfogyasztásra, a Rubin Borászat példáján keresztül.
: Márton Gabriella Andrea
: Márton Gabriella Andrea
A Tokaji borvidék és a tokaji aszú története, valamint a bormarketing állomásai
: Jakab László
: Jakab László
„In vino veritas”. A fejlődő infrastruktúrában, individualizmusban és környezettudatos gazdálkodásban rejlő marketing lehetőségek a badacsonyi borvidéken
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Bormarketing a repülőtéri promóciók tükrében – A magyar borászatok lehetőségei a travel retail szektorban
: Deák Dr. Liliána
: Deák Dr. Liliána
A hazai közösségi bormarketing alakulása és jövőbeli lehetőségei különös tekintettel a Mátrai borvidék borászainak marketingtevékenységére
: Medve Enikő
: Medve Enikő
Szakfordítás (Forrásszöveg Negotiating with terrorists / Paul Neumann. - Bormarketing stratégiai eszközök / Gaál Béla, Párányi Miklós)
: Hauser Judit
Megjelent: (2007)
: Hauser Judit
Megjelent: (2007)
Az iQor Global Services Hungary Kft vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének vizsgálata a 2015-2017 évi beszámolók alapján
: Balogh Daniella
: Balogh Daniella
Nemzetközi konferenciák szervezésének bemutatása a GLC tevékenységén keresztül
: Szitás Daniella
: Szitás Daniella
A T-Systems Magyarország Zrt. értékesítési folyamatának elemzése
: Szarka Daniella
: Szarka Daniella
A könyvelőprogramok összehasonlító elemzése
: Nagy Daniella
: Nagy Daniella
Az egri Juhász testvérek pincészetének bemutatása – bor, marketing, vendéglátás
: Köves Daniella
: Köves Daniella
A turizmus, mint fejlesztési stratégia a kistérségekben, avagy az elmúlt 10 év fürdőfejlesztéseinek turisztikai hatásai Csongrád megyében
: Tapasztó Daniella
: Tapasztó Daniella
Az orosz gasztronómia és Penza városának étteremlátogatási és ételfogyasztási szokásai
: Gubis Daniella
: Gubis Daniella
Hasonló tételek
-
Bio- és biodinamikus bormarketing stratégia a Badacsonyi borvidék borászataiban, innovációs lehetőségek külhoni mintára
: Szászi Titanilla Márta -
Badacsonyi borturizmus
: Andics Dóra Zsófia -
A badacsonyi borturizmus múltja, jelene és jövője
: Biró Márk -
Bormarketing a Stier pincészet tükrében
: Stier Lilla -
Családi vállalkozások generációváltás hatásának bemutatása a badacsonyi régióban
: Szita Nóra