Trade marketing a műszaki cikkek piacán

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lukács Gergely Tamás
További közreműködők: Bogos Zsuzsanna
Iványi Dr. Tamás
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fmcg
interjú
kereskedelem
marketing
műszaki cikk
POS
trade marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56360
Leíró adatok
Kivonat:A trade marketing tevékenység egyre nagyobb szerepet játszik a vállalatok életében. A kutatásom során azt igyekeztem vizsgálni, hogy napjainkban milyen szerepe és feladata van a trade marketingnek. Ezen túl specializáltan arra voltam kíváncsi, hogy a műszaki elektronikai cikkek piacán mekkora szerepet kap a trade marketing, milyen tevékenységeket foglal magába, illetve egyáltalán foglalkoznak-e vele az ebben az iparágban működő vállalatok. A szekunder kutatásom során több nézőpontból is megismertem és a dolgozatban bemutattam, hogy hogyan definiálható és hogyan is alakult ki ez a tevékenység. Azt is bemutattam, hogy milyen részterületekre a trade marketing a szakirodalmak alapján. A szekunder kutatás második részében részletesen bemutattam a műszaki cikkek piacának jelenlegi helyzetét. Primer kutatásként a trade marketingben jártas személyekkel készítettem mélyinterjút, hogy ezek eredményeinek segítségével bemutassam a műszaki cikkek és az FMCG termékek piacán megjelenő különbségeket a trade marketing szempontjából.