Az újszerű marketingkommunikácós eszközök jelentősége napjainkban-fókuszban az influencerek

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zamaróczy Rebeka
Kulcsszavak:ábrák
közösségi média
marketing
marketingkommunikáció
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56368

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg56368
005 20240920084247.0
008 240920suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Zamaróczy Rebeka 
245 1 3 |a Az újszerű marketingkommunikácós eszközök jelentősége napjainkban-fókuszban az influencerek  |c Zamaróczy Rebeka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatom készítése során beleláthattam különböző kutatási módszerek segítségével, az újszerű marketingkommunikációs eszközökre, működésükre, és a tartalomgyártók hatékonyságára. A dolgozat első felében részletesebben kitértem, hogy mi is az a marketingmix, a marketingkommunikáció fogalma, majd pedig ezt követően bemutattam a SEO marketinget, a PPC hirdetéseket és a közösségi médiát. Ezután, mivel dolgozatom során az influencerek voltak fókuszban, kitértem a jelentésére, fajtáira, kategorizálására, szépségiparon belüli hatékonyságukra, majd a primer kutatásom során is ehhez kapcsolódóan szereztem adatokat, és vizsgáltam meg azokat. Kérdőívem, amiben a tartalomgyártókkal kapcsolatos kérdéseim szerepeltek, a dolgozatom mélyebb megértésére szolgált. A kérdéseim által sikerült megvizsgálnom a munkám befejezéséhez a hatékonyságukat. Munkám során sok új dolgot ismertem meg az online marketinggel kapcsolatban, amiket a későbbiekben tudok hasznosítani. Személyes feltételezéseimet pedig a kérdőív nagy részben alátámasztotta. 
695 |a ábrák 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a online marketing 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56368/1/Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56368/2/Biralat_Zamaroczy_Rebeka.pdf  |z Dokumentum-elérés