A Clean Center Kft. marketingstratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Török Márta
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Vincze László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:4p
marketingstratégiák
Porter modell
steep
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56369
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom témája egy magyar tisztítószergyár, melynek jelenlegi marketingstratégiáját szeretném bemutatni a következő oldalakon. A vállalat jelen állás szerint nagy mennyiségben főként ipari felhasználásra árulja termékeit, valamint foglalkozásszerű szerveknek, azaz különféle intézményeknek. A cég hosszútávú stratégiájában szerepel azonban a lakossági piaci szegmens, azaz a háztartások meghódítása is. A dolgozatom végén ennek kivitelezhetőségét kutatom, illetve javaslataimmal irányt mutatok, hogy hogyan is lehetne elérni ezt.Az általam választott vállalkozás a budapesti székhellyel és telephellyel rendelkező Clean Center Kft. Amiatt esett a választásom erre a vállalatra, mert a tisztítószer gyártási, valamint fejlesztési tevékenységével a hazai higiéniai piac meghatározó szereplője. Termékeik közvetetten szolgálják a társadalom higiéniáját, jelen vannak az iskolákban, a kórházak mosdóiban és konyháiban egyaránt, nem mellesleg a kedvenc étterme tisztaságáért is felelnek. Az egyik ismerősöm a vállalatnál dolgozik vegyészmérnökként, így személyes tapasztalatival és véleményével, valamint szakmai tudásával tudta gazdagítani az esettanulmányomat. Ezenkívül általa lehetőségem nyílt beszélgetni az alapítókkal, hogy még konkrétabb képet kaphassak a céggel kapcsolatban.